Alla inlägg under maj 2008

Av Gabriella - 31 maj 2008 11:27

Glömde skriva att min lilla älskling kom igår och sov hos mig, först skulle han inte göra det så han viste att han kom upp för han ska på innebandy avslutning och så passa jag på att tälta :P hah. Men nu har jag inte tid att skriva något mer utan jag måste packa och fixa mig. Vid ett tänkte jag åka och möta Sofia och Lissie så vi kommer iväg någon gång :) Och så måste jag förbi mamma och hämta sovsäcken och handla lite ;) Men vi hörs imorgon, skriver när jag kommer hem :D Puss!

Av Gabriella - 31 maj 2008 08:38

Nu är man upp och ska snart fara till pappa för att dela ut tidningarna och tjäna lite pengar :) Sen blir det snabbt hem för att packa det sista och duscha och så sen bär det av till Indal där jag och två kompisar ska tälta :) Ska bli hur roligt som helst, men nu måste jag åka. Vi hörs imorgon då om jag inte hinner göra en snabb uppdatering sen :)

Av Gabriella - 30 maj 2008 22:00

NU kom jag precis hem från pappa. Jag har pluggat lite engelska och sen har jag och syster min byt rum. Shit vad mycket grejer vi har tillsammans :P Vi fick en stor svart sopsäck med kläder som vi ska skäna bort och en med bara skräp, Snart kommer Andreas kompis och ska hjälpa mig med engelskan så allt blir rätt. Sen blir det lite mys med älsklingen :)

Ha en bra fredags kväll alla :)

Av Gabriella - 30 maj 2008 22:00

Linne: Gina Tricot
Kort byxor: H&M


Av Gabriella - 30 maj 2008 13:35

Skulle kolla på en bikini men fick med mig lite mer hem:

Bikinin kommer från Gina tricot
Tröjorna kommer också från Gina
Strumpor från H&M

Av Gabriella - 30 maj 2008 13:29

Oj vilket härligt väder det är idag :) Och inte nog med det så fick jag sluta halv tolv efter vi varit på studiebesöket på Sundsvalls tidningen för jag är klart med allt och så hade vi ingen matte :) Så det kändes super.

Studiebesöket på Sundsvalls tidning var intressant, trodde det skulle vara en gubbe som skulle stå och prata om allt men så var det inte. Utan vi fick gå in i olika rum och höra om historien bakom tidningen och såna saker. Sen fick vi se en film om hur det går till på redaktören och massa sånt. Sen avsutade dom med att köra en lek eller vad man ska säga :P Så vi fick dela in oss i sju lag och så skulle man göra en snygg framsida till en tidning, lite svårt att förklara :P Men hur som helst så vann vårat lag, den vart hur bra som helst. Hah. Jag var med Bodil, Elvira, Sofia och Lissie.


Efter skolan gicka jag ner på stan en snabbis, för jag skulle kolla på en bikini, men det vart lite mer;) Lägger in dom i nästa inlägg, och sen for jag till birsta och hämtadeut min telefon som var klar efter att dom har bytt knapparna som bara gå sönder hela tiden. Blir så less, så få se hur länge dom här håller då. Jag tipsa på två veckor som dom gjorde sist. Men man får hoppas att man har fel.

Nu ska jag fortsätta med engelska som inte blev klar igår och sen om det finns tid dra jag till pappa för att sola lite innan jag ska vara med Linnea och Emelie :) Ska bli hur roligt som helst. Men nu måste jag plugga, lägger in en dagens klädsel så fort mobilen har laddat klart :) Tycker om att ta bilder med den :D

Av Gabriella - 30 maj 2008 08:43

God morgon alla :) Klev upp för en stund sen, men egentliten började jag halv nio :P Men jag orkade verkligen inte kliva upp. Så jag kommer typ en timme sent. Men vi har bara idrott som inte orka vara med på. Men jag satt uppe jättelänge och är nästan klar med engelskan :) Så jag tycker det är viktigare än att komma på idrotten (A) Men nu ska jag snart gå till bussen och sen har vi studiebesök på Sundsvalls Tidningen så det ska bli roligt :) Nej nu måste jag gå, skriver något sen :)

Av Gabriella - 29 maj 2008 23:48

Ikväll har jag varit med älsklingen och sedan kom syster förbi en sväng :) Så vi hade roligt, hah. Efter de kom Johan och hjälpte mig med engelska, så nu har jag kommit en bra bit ialla fall. Hoppas på att bli klar tills söndag vilket jag tro att jag kommer bli :) Heh. Nu ska jag försöka sova ialla fall så jag kommer upp imorogn, min buss går tjugo sju så jag måste kliva upp halv sju för att hinna. Ha idrott första timme så man behöver inte fixa sig speciwllt mycket ;) Men nu måste jag verkligen sova också, men det lär bli svårt utan älsklingen för han åkte till sin mamma för att sova där, för han ska hjälpa en kompis att flytta.

God natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards