Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Gabriella - 29 maj 2008 23:48

Ikväll har jag varit med älsklingen och sedan kom syster förbi en sväng :) Så vi hade roligt, hah. Efter de kom Johan och hjälpte mig med engelska, så nu har jag kommit en bra bit ialla fall. Hoppas på att bli klar tills söndag vilket jag tro att jag kommer bli :) Heh. Nu ska jag försöka sova ialla fall så jag kommer upp imorogn, min buss går tjugo sju så jag måste kliva upp halv sju för att hinna. Ha idrott första timme så man behöver inte fixa sig speciwllt mycket ;) Men nu måste jag verkligen sova också, men det lär bli svårt utan älsklingen för han åkte till sin mamma för att sova där, för han ska hjälpa en kompis att flytta.

God natt!

Av Gabriella - 29 maj 2008 18:49

Stumrpbyxor: H&M
Klänning: Gina tricot

Kanske inte den finaste bilden, älsklingen som tar den

Av Gabriella - 29 maj 2008 17:29

Ja idag är det en sån tråkig dag, men det är bara att kämpa på. Ganska mycket tvätt, men det går rätt fort :) Jag som vill vara ute i solen och mysa ist för att vara inne och tvätta. Men jag fundera på att sätta mig ute medans marskinerna gör sitt jobb ;) Sen ikväll blir det lite mys med älsklingen, vi ska bara ta det lungt och så. För sen syns vi inte förrs på söndag, så det känns lite tråkigt. Men men, nu ska jag snart ner i tvättstugan och sedan ska jag på ica och handla lite tro jag:)

Av Gabriella - 29 maj 2008 14:25

Nu ska snart min sista lektion börja, men jag lär väl få åka hem :) För på ljud som vi hade innan brännde jag klar min dvd portfolio, så nu är jag helt klart och det känns så skönt :D Så jag har inget att göra nu, och så lämnade jag in Engelska bokrecentionen idag också :D Så det känns också skönt. Det ända som är nu är att svenska boken ska läsas ut och att jag ska göra en grej i datakunskapen, sen kan jag hälsa hej till sommaren :) För nu behöver jag inte plugga något mer utan bara vänta på att historia provet ska komma, för det ska vi ha den sista dagen i skolan, vilket som känns hemsk :S Men nu börja lektionen :) Skriver något sen!

Av Gabriella - 29 maj 2008 09:10

Klev upp vid halv åtta för att duscha sedan gick jag och la mig och klev inte upp förrs klockan var kvart i nio :P Då var det en halvtimme kvar tills min buss går. Men jag fick fem min över innan det är dags att gå så tänkte att jag skulle skriva lite :) Har sovit hur skönt som helst i natt, vaknade bara en gång och då var klockan fem. Men sen somnade jag om nästan på en gång :) Hur är det med er då?

Igår var jag för trött för att orka sitta vid daton, men vårruset gick bra :) Jag och mormor gick runt hela och vi kom förre mamma och syster min :P Lite såroligt. Sen träffade jag min förre svenska lärare vilket också var jätteskoj :) Så det var en lyckad kväll och sen när jag kom hem hjälpte älsklingen mig med engelskan, så nu är jag klar med det :D

Nej nu måste jag rusa till bussen, skriver sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards