Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Gabriella - 26 maj 2008 22:20

Kan börja med att säga att ridningen gick bra, hade markarbete så vi fick hoppa lite som en åtta. Vilket gick bra :) Sen när jag kom hem läste jag lite ur svenskaboken som ska vara klar på onsdag. Sen så kom älsklingen och Hia hem och då var det bara att bada han(han hade varit och bada i hamsta medans älsklingen, hans pappa och mamma fiskade och det är så skitit vatten) och det tyckte han verkligen inte om. Gud vad han blängde på mig och sen var jag tvungen att ta fram hårtorken får att få han torr och så åkte jag till farfar för att låna en borste så jag kunde få ut alla tovor. Så nu är lillgubben nybadad och mysig :) Här kommer några bilder på honom!

Nu är det snart dags att krypa till sängs så man orka upp imorogn, hoppas ni har haft en bra dag :)

Av Gabriella - 26 maj 2008 16:43

Nu är jag hemma, eller det var ett tag sen. Fick sluta en timme tidigare :D Bara för att jag var så duktig och hade gjort klart *lite stolt* Nu åkte precis älsklingen med Hia, dom ska på birsta och sen hinner inte älsklingen hem innan halv sju, så då fick Hia följa med så han slipper vara själv. Nu ska jag ta något att äta sedan ska jag fixa innan jag ska åka på ridningen :) Ska ha Borghild och så har vi markarbete :) Så få se hur det går. Skriver något sen!

Av Gabriella - 26 maj 2008 13:19

har precis haft lunch och nu har vi rast eftersom vi inte har någon matte. Jag, Sofia och Lissie gick på ica, ovanligt? inte precis, jag köpte en sallad och sen satt vi oss ute i solen och åt. Efter en stund börja det blåsa så vi gick tillbaka till skolan och satt oss i datasalen. Börjar nästa lektion tio över två och så har jag multimedia. Så jag kanske inte skriva något då, för då är det jobb som gäller :P Måste göra klar min hemsida, vilket jag snart är. Har bara några små förändringar kvar som jag måste ha hjälp med :) Sen så kommer min lilla mamma och hämta mig, för hon slutar sin skola samtidigt som mig idag :) Hah. Nej nu ska jag börja gå upp till lektionen. Skriver sen när jag kommer hem.

Av Gabriella - 26 maj 2008 08:55

God morgon. Nu är det ennu en till skolvecka, men om två veckor är det lov :D Längtar! Har precis varit ute med Hia en sväng och köpt mjölk eftersom älsklingen glömde det igår. Sen så har jag fixat mig och sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över nio så jag kan gå till bussen någon gång. Lägger in en dagens när jag kommer hem, vilket blir vid fem. Slutar halv fem idag. Men nu ska jag mysa lite med Hia innan jag ska åka, älsklingen ligger fortfarande och sover. Har en bra dag alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards