Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Gabriella - 9 maj 2008 23:13

Jag vet en dålig uppdatering idag. Men jag har inte rikigt hunnit :P Först när jag kom hem från skolan åkte jag till pappa för att sedan ta moppen till lägenheten, jag kom dit kvart över fyra och kommer på att imorgon skulle ju farmor komma förbi och lägenheten ser hemsk ut, damm och kläder över allt så jag var tvungen att dammtorka över allt och dammsuga och så innan älsklingen skulle komma för vi skulle nämligen kolla på lägenheten som vi snart ska flytta in till, längtar som bara den, för vi hade lite brottom eftersom vi skulle komma och kolla på den efter halv fem och sedan kvart över fem skulle älsklingen åka och jobba på någon konser som var på eon arean. Men jag säger bara en sak, lägenheten var svinsnygg och nu kommer vi ha ett kök också :D Där vi kan ha ett bord och allt, i den vi har nu har vi bara en kokvrå. Synd att man inte tänkte på att ta bilder så kunde ni få se :) Men jag lovar så fort vi har flyttat in så kommer jag att lägga ut bilder :D Sen när jag kom hem till pappa så åt vi tacos, alltid lika gott :) Sen bestämmde jag mig för att sova här eftersom jag inte viste när älsklingen skulle komma hem och så tycker jag inte om att sova själv (A) Sen restan av kvällen har jag suttit och umgås med pappa och Sussie och vi har först kolla på postkodsmiljonären sedan blev det talng 2008 sen vart fan är mitt band och nu är det en film, S.W.A.T men jag är så trött så jag orka inte se klart den, så jag satt mig här och tänkte uppdatera bloggen lite innan jag ska sova :) Så nu är det dags för mig att säga godnatt! Hoppas ni andra få en trevlig fredagskväll:)

Av Gabriella - 9 maj 2008 12:26

Jag hann inte skriva i morse och sen så har vi inte suttit vid någon dator förrs nu, eller vi har en lång lunch :P Första timmen idag hade vi idrott, teorie, sen hade vi svenska redovisning vilket som gick bra tycker jag :) Efter de skulle vi ha haft matte men den var inställd :D Så då gick vi ut i solen och köpte glass och något att äta och så satt vi där på stan tills nu för det blev för varmt :P Hah. Snart så börja film, det är så tråkigt att man håller på att somna, orka verkligen inte de sista lektionen på en fredag. Men det är bara att kämpa på, vi ska vara klar med filmen idag också :S Så få se om man blir det :P Slutar tre och då ska jag till pappa en sväng :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards