Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Gabriella - 24 maj 2008 23:16

Andreas pappa kom förbi med hunden nu :) Den heter Hia och är en hane, hur underbar och söt som helst :) Den är sart och så är den mörkbrun under magen och på tassarna, lovet att lägga ut en bild senare när den har vant sig lite med oss, vill inte skräma den det första man gör med blixten och sånt. Nu ska älsklingen gå ut med han och jag ska fortsätta titta på tv, sedan blir det sängen :D Måste se vilken som vinner Eurovision song contest, hoppas på Svergie så klart. Nu håller dom på med röstningen:)


God natt alla, hoppas ni har haft en bra lördagskväll

Av Gabriella - 24 maj 2008 19:14

Ja nu är jag hemma efter att ha varit på birsta med Jonas. Hittade två jättefina gardiner på Jysk som kommer bli perfekt i den nya lägenheten :) Sen så köpte jag en ny maskara och morsdags present såklart :) Sen till min lilla älskling köpte jag fem st 2 liter coca cola, så nu hoppas jag att han blir glad :) Ska snart gå och köpa pizza, känner inte för att ställa mig och göra någon mat. ikväll blir det bara till att kolla på tv och ta det lugnt och ikväll kommer älsklingen hem :) Ser jag framimot. Nej nu måste jag gå, pizzan är snart klar :D

Här kommer det jag har shoppat :D

Av Gabriella - 24 maj 2008 14:23

Så här ser jag ut:

Linne: Gina tricot

Linne: H&M

Shorts: H&M

Skinnjacka: Cubus

Skor: skokanonen

Av Gabriella - 24 maj 2008 12:31

Klev upp vid kvart i nio och sen var det bara att åka iväg till pappa för att sälja tidningarna. Tjänade över tvåhundra kronor idag :) Och så lysta solen, så lite färg fick man säkert :D heh. Ska snart fixa mig och sedan blir det birsta, ha inte handlat någon morsdagspesent (A) Men har varit så mycket i skolan, så nu tänkte jag åka iväg. Så ska göra mig klar nu, lägger in en dagens klädsel sen och det jag har köpt. Ska även kolla på en bikini också :) Ha en bra dag i solen, för det ska jag ha :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards