Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Gabriella - 20 maj 2008 20:58

Nu är jag hemma efter att ha sätt syster spela fotboll, tog mppen upp dit shit vad kalt det var. Men som tur va är jag smart och tog med mig lite extra kläder att kunna hä på mig när jag skulle hem :) Så det vart inte så kalt. Tyvärr så förlorade dom, men dom spelade jättebra. Dom möte Sundsvall och dom var tyvärr bättre.

Men nu blir det DH, så jävla bra :D Sen blir det väl någon film, har sovmorogn imorgon till halv två :D Så härligt ;) Få säga godnatt nudå för jag lär väl inte skriva något mer :) Så got natt!

Av Gabriella - 20 maj 2008 13:46

Fick reda på nationella nyss, haha :P Hade tre p för att få g, vilket var inte alls bra. Men jag hoppas på att jag klara kursen för jag har fått g på alla andra prov. Men så går det när man är lite halvblind och chansa vad det står. Har svenska nu ialla fall, gör precis inte så mycket :P Sen har vi historia där vi ska bli "grillad" han ska ställa frågor om en text som vi har läst. Jag har läst klart texten men fattar inte så mycket, så få se hur det går :P Efter skolan ska jag lämna in telefon igen sedan blir det fotboll, min lillasyster spelar :) Ska bli roligt att kolla på. Men nu ska jag jobba. Skriver något ikväll!

Av Gabriella - 20 maj 2008 08:19

Hann inte skriva i morse :P Ovanligt. Men jag hade lite brottom sådär :P Klev upp vid sex för att duscha sedan gick jag och la mig igen och vaknade sen fem i sju typ och min buss går halv :P Så det vart lite stressgit men orkade inte fixa mig så mycket :) Nu sitter jag på skolan, ska snart ha datakunskap och sedan vet jag inte vad vi har :P Skulle tro det är engelska men vet inte.


Igår så somnade jag nästan på engång när jag kom hem därför en dålig uppdatering av bloggen :P Men jag var så trött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards