Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Gabriella - 14 maj 2008 22:08

Ikväll har jag gjort denna fina grafisk layout, varje vecka på grafisk får vi en text och så ska vi göra en snygg layout för hand på det och göra en rubrik och sedan en bild eller flera man får välja själv :P Och här nere kommer veckans layout, ska lämna in den imorogn då vi har grafisk :P hah, och då lär vi få en ny :) Sen har jag sätt greys, alltid lika bra och så har jag toksmsat hela kvällen med folk :D Hah, fyllde på mobilen idag på lunchen och jag har skickat över 100 sms på en kväll :P Hah, men det är bara för dom flesta har gratis sms och det är alltid lika härligt att ha det, veta att man kan skicka hur mycket man vill :) Nej nu är det dags för mig att krypa till säng så man orka upp imorogn, har ett prov som jag ska göra på morgonen innan vi börja, så jag måste kliva upp en timme tidigare :/ Men jag vill ju inte precis ha ig så därför göra jag det :) Sov gott alla !

Av Gabriella - 14 maj 2008 15:29

Idag har det varit en ganska härlig dag, vi fick sluta en timme tidigare, hur skönt som helst :) Tråkigt att det ska regna, fast nu verka det sprika upp och solen börja titta fram ser jag :) så jag ska väl snart bege mig till affären för att handla lite mat eftersom älsklingen inte är hemma så är det jag som få göra det :P Sen så ska jag sätta mig med grafisk läxan som ska lämnas in imorogn :P hah. Vilket jag inte ha börjat med, men det är inte så svårt ;) Sen vet jag inte vad som händer under kvällen, ska se på tv klockan nio då det är grey's anotym :) Det kan man bara inte missa :D

Av Gabriella - 14 maj 2008 09:40

Tänkte bara skriva att idag fyller min bästa kompis år, Linnea, vi har varit kompis sen dagis :) Och så har vi gått i samma klass 6-års till sjuan och nu på gymnasiet skiljdes vi åt. Fast vi är ju med varandra så fort det går :) Så nu hoppas jag att alla skriver grattis till henne, för det är hon värd :D Hon blir 17 år idag :)


www.linneabtw.blogg.se (hennes blogg)

Av Gabriella - 14 maj 2008 07:36

Svarta jeans: H&M

Svart tröja: H&M

Vit linne: H&M

Svarta skor: Skopunkten

Av Gabriella - 14 maj 2008 07:35

Nu är jag äntligen upp efter att ha viljat somnat om flera gånger :P Ha precis klät på mig och fått i mig lite frukost. Ska snart iväg till bussen men tänkte att jag skulle skriva lite innan den går :P Nu på morgonen har vi prov i datakunskap, har inte tränat precis men det är inte så svårt :) Så om jag hinner skriver jag något under dagen annars uppdatera jag när jag kommer hem :) Nu måste jag skynda mig till bussen.

Av Gabriella - 14 maj 2008 07:34

Mjukisbyxor: Bik Bok
Mjukiströja: Bik Bok

Skor: Skopunkten

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards