Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Gabriella - 6 maj 2008 17:04

Nu kom jag precis hem från skolan, och så berättade älsklingen att vi hade fått lägenheten som vi hade gjort en intresseanmälan på så nu får vi en större :D Ska blir så skänt, nästan dubbelt så stor än vad vi har nu, så det ser jag framimot :) Flyttar 1 Juli, så jag längtar så klart :D hah. Älsklingen har gjort mat nu som vi ska äta, sedan blir det en sväng på affären och handla lite och sedan blir det en tråkg pluggkväll igen :/ Vilken det kommer bli hela veckan, så jävla mycket nu så man blir ju less, men det är bara att hålla ut. Snart är det sommarlov :D Längtar. Nu ska jag äta. Skriver inget mer ikväll heller, för det blir kanske inte så intressant, bara om hur jag pluggar. Hah :P God natt!

Av Gabriella - 6 maj 2008 08:32

I morse var det lite stresigt som vanligt. Men det är så tidigt att kliva upp halv sju :/ Men det är bara att kämpa på. Men jag hann med bussen, så det var ju bra :) Träffade max som jag inte sätt på jättelänge så vi satt och snacka ända in till stan :D Hha. Sitter nu på datakunskapen, har inte en anning om vad vi ska göra men dom som inte ha gjort provet ska göra det ialla fall :P Så få se hur det går, eftersom jag inte ha gjort det så är det dags idag :P Hha. Men nu börjar lektionen. Skriver något sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards