Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Gabriella - 4 maj 2008 22:09

Idag har det nog varit den mest tråkigaste och segaste dagen och ändå känns det som jag inget har gjort :P Satt och plugga en hel dag, men jag har inte gjort en uppgift. Bara suttit och samla en massa fakta till allt som jag har läst igenom :S Så det har inte alls varit något skoj. Förstå inte hur allt kan komma nu på slutet av terminen, det är så mycket att göra nu :S Så man hinner knappt med allt och så vill man ju inte lämna in försent heller för då får man inte mer än ett g och så om man har kämpat hårt så blir man ju bara less. Lärarna är stenhårda på de, vilket är bra på ett sätt men inte nu när det är 1000 grejer i varje ämne :S Men det är bara att kämpa på. Sen bjöd pappa mig och älsklingen på pizza, söt som han är :D Ikväll har jag kollat på tv, var tvungen att ta en stor paus ikväll, men imorogn blir det mer plugngingen. Nu ska jag sova. God natt!

Av Gabriella - 4 maj 2008 12:25

Nu har jag preics sålt klart tidningen och kommit hem till älsklingen :) Håller på att försöka få upp han nu, men det går inte så bra :P Det är strålande väder ute och jag som måste plugga idag :/ Men jag tänkte fixa mig nu och sedan åka med pappa till älsklingen så kan han passa på att tvätta sin moppe medans jag sitter i solen och pluggar :P hah. Så nu är det bara det jobbigaste, att få upp honom :) Men det ska jag nog lyckas med. Men nu ska jag göra mig klar så jag kommer iväg någon gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards