Alla inlägg under maj 2008

Av Gabriella - 29 maj 2008 18:49

Stumrpbyxor: H&M
Klänning: Gina tricot

Kanske inte den finaste bilden, älsklingen som tar den

Av Gabriella - 29 maj 2008 17:29

Ja idag är det en sån tråkig dag, men det är bara att kämpa på. Ganska mycket tvätt, men det går rätt fort :) Jag som vill vara ute i solen och mysa ist för att vara inne och tvätta. Men jag fundera på att sätta mig ute medans marskinerna gör sitt jobb ;) Sen ikväll blir det lite mys med älsklingen, vi ska bara ta det lungt och så. För sen syns vi inte förrs på söndag, så det känns lite tråkigt. Men men, nu ska jag snart ner i tvättstugan och sedan ska jag på ica och handla lite tro jag:)

Av Gabriella - 29 maj 2008 14:25

Nu ska snart min sista lektion börja, men jag lär väl få åka hem :) För på ljud som vi hade innan brännde jag klar min dvd portfolio, så nu är jag helt klart och det känns så skönt :D Så jag har inget att göra nu, och så lämnade jag in Engelska bokrecentionen idag också :D Så det känns också skönt. Det ända som är nu är att svenska boken ska läsas ut och att jag ska göra en grej i datakunskapen, sen kan jag hälsa hej till sommaren :) För nu behöver jag inte plugga något mer utan bara vänta på att historia provet ska komma, för det ska vi ha den sista dagen i skolan, vilket som känns hemsk :S Men nu börja lektionen :) Skriver något sen!

Av Gabriella - 29 maj 2008 09:10

Klev upp vid halv åtta för att duscha sedan gick jag och la mig och klev inte upp förrs klockan var kvart i nio :P Då var det en halvtimme kvar tills min buss går. Men jag fick fem min över innan det är dags att gå så tänkte att jag skulle skriva lite :) Har sovit hur skönt som helst i natt, vaknade bara en gång och då var klockan fem. Men sen somnade jag om nästan på en gång :) Hur är det med er då?

Igår var jag för trött för att orka sitta vid daton, men vårruset gick bra :) Jag och mormor gick runt hela och vi kom förre mamma och syster min :P Lite såroligt. Sen träffade jag min förre svenska lärare vilket också var jätteskoj :) Så det var en lyckad kväll och sen när jag kom hem hjälpte älsklingen mig med engelskan, så nu är jag klar med det :D

Nej nu måste jag rusa till bussen, skriver sen!

Av Gabriella - 28 maj 2008 16:31

Ja nu är jag hemma från skolan, eller det var ett tag sen. Men när jag kom hem låg älsklingen och sov och så skulle han va i timrå vid fyra. Så vi skulle ta bussen som gick tio i fyra för jag skulle till mamma och äta, känner inte för att ställa mig och laga mat :P Men precis när vi ska gå över vägen för att komma till busshållplatsen åker bussen förbi, och då är den tre min för tidigt. Så Andreas pappa kom och hämtade oss. Är hos mamma nu och väntar på maten sedan ska vi åka iväg och springa vårruset. Jag och mamma kommer ialla fall gå;) Det är så himla skönt väder ute nu också :D

Av Gabriella - 28 maj 2008 12:30

Nu är jag hemma över lunchen och engelska lektionen, kände att jag behövde åka hem en sväng och äta lite och framför allt plugga engelska. Fick reda på innan jag åkte hem att jag ligger på gränsen mellan ig och g så nu bok recentionen måste jag göra bra för att klara ett g, och då kände jag att jag ville åka hem och jobba med det. Men jag ska ta bussen tillbaka till skolan tjugo över ett så jag ska gå på historian men jag kommer komma lite sent. För min buss är inne i stan tio över då vi börja. Nu ska jag och älsklingen snart ut med Hia innan jag ska åka tillbaka till skolan. Känner mig inte så pigg precis, ha lite ont i huvudet, men historian är viktigt så jag måste dit :)

Av Gabriella - 28 maj 2008 07:40

God morgon bloggen :) Klev upp vid sju för att hinna fixa mig och gå ut med Hia. Vi kom precis in efter en skön promenad och nu ska jag snart gå till bussen. Känner verkligen inte för att gå på skolan idag, är så trött och sliten, har inte sovit så bra inatt. Vaknat flera gånger :/ Men snart är det fredag igen, dit längtar vi till :) Men nu måste jag skynda mig så jag hinner till bussen. Ha en bra dag :)

Av Gabriella - 27 maj 2008 16:49

Nu är jag hemma efter att ha haft tre lektioner av fem :P Hah. Gjorde inte så mycket på engelskan och svenskan. Men på historian fortsatte vi med kalla kriget som vi ska snart ha prov på. Ska ta och äta något nu är jättehungrig sedan fundera jag på att gå ut och sätta mig i solen med Hia och fortsätta läsa svenskaboken som ska vara klar imorgon tro jag. Men ska läsa klart den tills imorogn, ha 20 kapitel kvar, så det kommer bli lite kämpigt speciellt när det är bra program klockan åtta - tio :) Men nu ska jag äta, magen krampar. Ha en skön kväll ute i solen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards