Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Gabriella - 17 maj 2008 22:20

Nu är jag hemma hos mamma och det är hockey för fullt ös här :) Men tyvärr ligger Svergie under med 2-0 mot Finland vilket som inte är så bra, todde dom skulle leda men ikke. Och så är det bara en period kvar.


Syster vann sin match ialla fall, eller match och match det var mer en träningsmatch mot en lag från fjällområdet :P Men det var bra att dom vann den, och syster spelade jättebra, vilket hon alltid gör :D


Älsklingen är här nu hos mamma och kolla på hockey med oss, har saknat honom så mycket, eftersom han har sovit hos sin syster den här helgen och jag hos mamma :)


Efter hockeyn blir det väl sängen så man orka upp imorogn, halvkusinen min konfimera sig och han var ju på min så känns det bra att jag kommer på hans också. Och så tycker jag det är så fint med konfirmation, vet inte varför men det är något med dom :P


Linnea ha inte skrickat bilderna än, eller jag har precis inte haft tid och suttit vid någon dator idag heller. Men dom kommer väl imorgon, kanske lite sent. Men bättre sent än aldirg bura man ju säga :D


Nu börja hockeyn igen :D Sen blir det sängen. God natt och hoppas alla ha en bra kväll :D

Av Gabriella - 17 maj 2008 12:48

Nu har jag varit ute med tidningarna, ska snart plugga om jag orka annars får jag ta det till veckan :) Det är ett sånt trisst väder, blåsigt och mulet. Vart tog solen vägen? Det som var så fint väder för ett tag sen, vill att det ska komma tillbaka :) Vid halv fyra idag ska jag kolla på syster min när hon spelar fotboll :) Det är bara en träningsmatch men det är ändå roligt att se på :) Så nu ska jag göra olika framsidor till min portfolio, vet inte rikigt hur jag vill ha den och sedan ska jag fixa mig. Så få se när jag skriver igen ;) Hej på en stund!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards