Alla inlägg under mars 2008

Av Gabriella - 31 mars 2008 21:20

Har precis kommit hem från ridningen och slängt i mig lite käk :) Det gick bra idag, vi hade martarbete och jag hade Hilda. Hon är jätteduktigt, och har världens härligaste galopp, det känns som man sitter hemma i soffan när hon galopperar :) Innan jag åkte till stallet så byte jag och älsklingen två-års preenter med varandra, egentligen är det imorogn vi fira att vi varit tillsammans i två år men eftersom vi aldirg kan hålla oss så öppnade vi dom idag :D Samma sak är det på julafton, då har vi redan hunnit öppna våra julklappar som vi får av varandra, det gör vi morgonen innan :P hah, men vi är bara så himla nyfikna :P Som 2-årspresent hade jag köpt en guldkedja till älsklingen och av honom fick jag en jätte fin digitalkamera :) Gid vad han skämmer bort mig, först en mobil och nu en digitalkamera :) Jag är så lycklig att jag har honom, skulle aldirg vilja byta ut honom fast han kan vara lite lat ibland :P hhe, och fats vi bråka ibland så älskar jag honom över hal mitt hjärta. Han är den bästa som finns. Nu ska jag gå och mysa lite med honom och sedan blir det sängen för min del så jag orka upp imorogn :D God natt!

Av Gabriella - 31 mars 2008 16:03

Så jag tog lite kort på mig själv, för vi har inbyggda kamerer på datorerna :P Hah. Inte så fina kanske, men men :P

Av Gabriella - 31 mars 2008 14:02

Nu sitter man på sin sista lektion, elr den ska snart börja :P Första timmen idag hade jag foto, gjorde preics inte så mycket eftersom jag var klar med allt :) Sen hade vi lunch, så jag och Lissie drog ner på ica och handlade något ätbart :D Sen efter lunch hade vi matte, gick igenom ett nytt område, Statistik. Nu ska jag ha multimedia, slutar tjugo över fyra, så jävla sent. Orka inte sista lektionen och så börja jag få ont i huvudet. När jag kommer hem hoppas jag älsklingen har gjort mat så jag hinner äta innan jag ska på ridningen :) Skriver efter jag kommit hem från stallet, nu börjar lektionen :)

Av Gabriella - 31 mars 2008 08:40

Skor: Din sko

Kofta: Gina tricot

Stumpbyxor: H&M

Knästrumpor grå: H&M

Skärp: H&M

Linne: H&M

Av Gabriella - 31 mars 2008 08:02

Idag är det en ny skolvecka, jag är så skolless nu så jag vet inte vad jag ska göra. Men det är bara att hålla ut, inte många veckor kvar nu i skolan innan det blir sommarlov :D Längtar som bara den. Idag klev man upp vid sju, skulle duscha, annars bruka jag kliva upp åtta :P Har nyss ätit frukost ska snart ta och börja göra mig klar, har ialla fall bestämmt vad jag ska ha på mig :D Så det går ju framåt, men jag är så seg på morgon så det tar lite tid :P Och så är man inte van att kliva upp så här tidigt :P Men nu ska jag ta och göra mig klar, om 50 min går min buss till stan, hah :D Skriver något under dagen!

Av Gabriella - 30 mars 2008 22:42

Har precis kommit hem från mamma nu :) Vi hade det riktigt trevligt trotts att jag kom dit precis när dom började städa mitt förra rum vilket som jag delade med min lillasyster och nu ville hon fixa till det :) Så jag fick hjälpa till att rensa ut mina grejer och sånt, men jag ska få ha sängen kvar där ialla fall :) Och så hjälpa jag mamma att byta säng, för hon ville hälldre ha min och eftersom jag inte bor hemma så var det okej :D Sen hjälpte jag mamma i tvättstugan och vi pratade och sånt :) Sen gick vi och beställde pizza, gott var det :D Och halv åtta var det hockey, Hv71 - Timrå ik. Men tyvärr slutar det med förlust för Timrå :/ Blir så less att dom aldirg få till något bra spel, men men kommer en match imorogn också som jag hoppas att dom vinner :) NU ska jag ta och krypa i säng så man orka upp på skolan imorogn, vill ha längre lov :D Men mne, har haft i två veckor nu :P men det känns som längre ;) Heh. God natt alla <3

Av Gabriella - 30 mars 2008 13:58

Nu har jag gjort allt klart, duschat och fikar. Har även hunnit väckt älsklingen till jobbet och dammsugit. När jag kom hem igår så lång det dammtussar väldigt stora så jag tänkte att jag skulle göra det imorogn, idag alltså :) Älsklingen har farit iväg med en kompis nu och sen ska han direkt på jobbet och jag ska snart ta hans moppe till mamma för att äta middag och kolla på hockey där eftersom älsklingen slutar sent så slipper jag äta själv :) Så nu ska jag göra mig klar för att dra till mamma :) Skriver när jag kommer hem. Och imorgon börja skolan också :( Ursha!

Av Gabriella - 30 mars 2008 10:17

Efter en underbar natt med älsklingen är jag uppe tidigt idag :) ååå vad jag har saknat Andreas, är inte van att sova utan honom och så i natt när han kom hem väckte han mig, blev så glad :D Sen somnade jag på hans arm, så mysigt :) Klev upp vid nio idag, eftersom jag har klivit upp tidigt hela lovet så tänkte jag fortsätta med det för imorogn börjar skolan och det är ju synd att sova bort hela dagen idag. Men när jag klev upp gick jag ut på en långpromenad :) Jättehärligt väde var det, och så har jag stegräknare på telefon så jag tänkte testa och kolla hur många steg jag gick, och det blev vid nio hundra :) Och så gick jag 5.1 km och förbrände 709 kalorier (elr hur det stavas) Nu ska jag ta något och äta och sedan duscha :) Sen blir det väl mysa lite med älsklingen innan han ska iväg och jobba och så kanske lite pluggning också :D Skriver senare idag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards