Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Gabriella - 27 maj 2008 16:49

Nu är jag hemma efter att ha haft tre lektioner av fem :P Hah. Gjorde inte så mycket på engelskan och svenskan. Men på historian fortsatte vi med kalla kriget som vi ska snart ha prov på. Ska ta och äta något nu är jättehungrig sedan fundera jag på att gå ut och sätta mig i solen med Hia och fortsätta läsa svenskaboken som ska vara klar imorgon tro jag. Men ska läsa klart den tills imorogn, ha 20 kapitel kvar, så det kommer bli lite kämpigt speciellt när det är bra program klockan åtta - tio :) Men nu ska jag äta, magen krampar. Ha en skön kväll ute i solen :)

Av Gabriella - 27 maj 2008 07:43

God morgon alla! Jag har precis klivit upp ska äta lite frukost nu och sedan fixa mig innan skolan. Men innan jag åker måste jag gå ut med Hia :) Så jag har lite brottom nu om jag ska hinna allt. Började egentligen halv nio men datakunskapen är inställd så det är skönt :) Så nu börja vi fem över tio. Jag vet inte rikigt vilken buss jag ska ta :P Men antingen blir det tjugo över nio eller fem i nio :p hah. Men nu måste jag fixa mig så jag hinner med någon av bussarna :) Ni få ha en bra dag alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards