Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Gabriella - 2 maj 2008 23:14

Nu är man hemma igen efter en trevlig kväll. Efter jag och älsklingen hade ätit åkte vi till min moster för vi skulle kolla på ett störe matbord som dom hade. Och när vi kom dit var mamma och micke där så då fick jag träffa mamma idag också :) Sen blev jag och älsklingen kvar där. Vi satt och prata med Stina och Rasmus och sen bestämde vi för att dra på macken och köpa något gott och att vi skulle kolla på film :) Så jag och Stina fick gå medans älsklingen och Rasmus åkte moppe, dom är alltid lika snälla :P hah. Sen så har vi sätt på film och haft mysigt hela kvällen :D Så jag är nöjd. Nu ska jag krypa ner hos älsklingen som redan gått och lagt sig. Hoppas ni andra också ha haft en trevlig fredagskväll :)

Av Gabriella - 2 maj 2008 09:10

Nu är man vaken efter älsklingen har tjatat på mig sen åtta i morse :P Han tyckte att det var dags att ta och kliva upp nu :P Hha. Snart ska jag fixa lite frukost, men ville bara skriva lite. För jag glömde skriva igår :P Men jag åkte en sväng till mamma sen efter jag varit där åkte jag och älsklingen till Emelie och Danne och sedan hem där vi hade en liten myskväll. Gick och la mig vid halv ett ungefär. Men nu ska jag äta frukost innan jag hungra ihjäl och sedan fixa mig. Ska förbi pappa en sväng. Skriver något sen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards