Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Gabriella - 19 maj 2008 15:29

Sitter nu på sista lektionen, den slutar tjugo över fyra så jag är väl hemma efter fem skulle jag tro. Orka fan inte med hemsidan längre, den bara kronglar hela tiden så man blir ju less. Så nu ska jag fortsätta med trycket som jag tänkte göra klart på torsdag :) Så då blir det en sak ur världen. Sen har jag inte börja med min dvd, känner mig så stressad.


På lunchen var jag, Sofia och Lissie hem till Sofia och åt pizza :D Vi hade köpt innan vi drog dit och sedan orkade vi inte gå på matten för vi gör ändå inget så vi tog det lugnt och Sofia och Lissie sjung singstar :P Sen när vi kom till skolan möte vi ju så klart matteläraren, så pinsamt :P Hah. Men men. Vill sluta nu känner mig så trött. Ajja, det är inte så långt kvar nu :)

Av Gabriella - 19 maj 2008 08:01

Ja då var det måndag igen vilket betyder en ny skolvecka, men snart är det inte långt kvar till det härliga sommarlovet börja :) Ska bli så roligt, längtat verkligen :D Har precis fått i mig lite frukost, känner mig så seg. Vaknade vi halv sex och kunde inte somna om förrs klockan var sju och jag skulle upp halv åtta. Så det vart bara en liten vilja därimellan. Som tur var låg älsklingen också vaken så vi log och myste och retades med varandra, eller det var man jag som retades med han :P Men nu måste jag börja göra mig klar, bussen går om 50 min typ och jag har inte en anning om vad jag ska ha på mig. Få se om jag hinner slänga upp min klädsel annars gör jag det när jag kommer hem :) Och så ser det ut att bli fint idag :) Solen lyser och det ser varmt ut, vi har ingen termometer än :P

Hoppas ni får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards