Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Gabriella - 5 maj 2008 20:35

Nu har jag precis kommit hem från ridningen, hade Hilda som är nere på bilden :) Det känns som det bara går bättre och bättre för varje gång jag rider henne :) Innan jag åkte till ridningen så hämtade jag och älsklingen ut nintendo wii som fanns på ica :) Och sen spelade vi lite tills det var dags att åka till stallet :) Nu reste av kvällen blir det tyvärr pluggning :/ Känns som jag verkligen inte orka, men jag måste. Vill inte komma efter, för det kommer bara mer och mer grejer nu och så idag fick jag reda på att vi ska ha prov på torsdag i grafisk :S Så det måste jag också plugga till. Så nu har jag inte tid att sitta här länger, hoppas ni andra få en roligare kväll än min :) Sov gott!

Av Gabriella - 5 maj 2008 15:33

Har inte kunna uppdatera förrs nu eftersom det har varit fel på skolan internet, men nu äntligen är det tillbaka :D Så jag passa på nu innan det är dags att åka hem. Slutar om typ 50 min :D Och så ska jag hämta ut nintendo wii som äntligen har kommit till ica nu ;) Men jag kommer inte kunna testa det förrs ikväll eftersom jag har ridningen ikväll och få se om jag ens hinner då, måste plugga. Tusen grejer på en gång :P Hah. Så få se när jag uppdatera nästa gång :) Puss!

Av Gabriella - 5 maj 2008 08:15

I morse klev ajg upp vid halv sju för att gå ut och gå, tog ungefär en timme och jättehärligt väder var det. Sen nu har jag fixat mog för skolan, men jag är så trött så jag orka inte :P Hha, men ska sminka mig lite ialla fall sen blir det lite mys med älsklingen innan man ska åka med bussen :) Skriver något sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards