Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Gabriella - 10 maj 2008 22:57

Kläning: Gina tricot

Legins: Gina tricot

Skor: Skopunkten

Av Gabriella - 10 maj 2008 22:53

Här kommer några bilder, en del är från kyrkan och en del är från efterfesten eller vad man ska säga :P Mest är det på syster min eftersom det var hennes dag :) Orkade inte lägga upp alla då skulle jag få sitta en hel natt för det är över 300 bilder ;) Dukigt att knäppa:D Men besök min bilddagbok: Gaabbii.bilddagboken.se, där kommer det finnas fler bilder :) Ha en bra kväll

Av Gabriella - 10 maj 2008 16:57

Nu är jag hemma efter en trevlig dag :) Kunde inte ha varit bättre och lillasyster va så fin där hon kom in i kyrkan. Men hon bar inte korset som jag gjorde:P Och jag fick många fina bilder på henne som jag kommer ladda upp så fort jag har hämtat kabeln hos älsklingen, för den glömde jag. Sen när vi var klar i kyran åkte vi till båthamnen där vi hade hyrt stugan och åt smörgåstårta medans jag och syster fick pizza :D För ingen av oss äter det. Det var mammas kille som hade gjort smörgåstårtorna :) Och alla tyckte dom var jättegoda. Mycket folk som kom och kollade också :) Jätttrevlig, synd att man glömde den där kabeln så kunde jag lägga upp dom nu, men lovar att göra det så fort jag orka åka och hämta den :P Är ganska trött. Nu ska jag ut i solen och få lite färg, är hur varmt som helst fast klockan snart är fem :) Och så lägger jag ut dagens klädsel

Av Gabriella - 10 maj 2008 11:40

Idag är det riktigt skönt väder :D Har precis varit ute med tidningarna, och det gick jättebra, fick alla slut :D Nu håller jag på att stressa runt, syster min ska konfimera sig idag och det vill man ju inte missa, så nu springer man runt och stressa, om tjugo min kommer pappa hem och då ska jag nästan vara klar vilket jag inte lär vara :P för jag kom nyss ut ur duschen :P Hah. så nu måste jag stressa vidare så jag hinner, skriver något sen och lägger upp en bild på hur jag sig ut ;) Ha en skön dag alla :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards