Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Gabriella - 12 maj 2008 21:18

Nu är jag hemma efter ridningen, gick jättebra :D Hade Gregory, kände som en evighet sen jag hade han senast :) Vi hade dressyr så nästa gången har vi teori :P Tyvärr har jag ingen bild på Gregory på älsklingens dator, men ska försöka skaffa en så ska jag lägga upp en, han är så fin :) Nu så ska jag mysa lite med älsklingen och kolla på tv och så ska jag ta något att äta :D Är lite smått hungrig :) Sen efter det blir det sängen så man orka kliva upp imorogn, så man inte försover sig. har matte nationella på morgonen :) Nej nu är det dags att tacka för mig idag, sov gott!

Av Gabriella - 12 maj 2008 18:12

Kom hem från skolan för en stund sen, hann inte skriva något mer på skolan för sista timmen jobbade jag så hårt :D Är klar med min hemsida nu, ska bara lägga in alla arbeten :D Känns så skönt ;) Sen när jag kom hem gjord jag klart historian som jag skickade in, så nu behöver jag inte funder på det något mer :D Så det betyder att jag hinner rida :D Trodde aldirg jag skulle hinna det, för hade jag inte skickat in historian nu innan hade jag fått suttut och plugga tills den var klar :) Men nu hinner jag, så det är dags att åka nu så jag inte missar det :D Skriver något sen och berätta hur ridningen gick :)

Av Gabriella - 12 maj 2008 10:37

I morse var jag tvungen att kliva upp vid sju för halv nio skulle jag vara på vårdcentralen för att ta min sista spruta. Snäll som mormor min är så följde hon med mig :) Vi fick sitta och vänta jättelänge innan hon kom, vi hade tid till halv nio och fem över nio kom vi in. Vet inte alls vad hon hull på med och så trodde jag att jag skulle missa bussen, men jag hann precis med den :P Synd säger jag, hade sätt framimot lite fika hos mormor innan nästa buss gick :P Men men, nu sitter jag här på foto, och känner fortfarnade hur ont det gör i armen där hon tog sprutan. Men nu är jag ialla fall säker mot livmoderhalvscaner :) Vilket känns underbart :D Nej nu måste jag fortsätta jobba, om tre veckor ska allt vara klart :S Orka inte stressa, men det kommer man nog få göra :P Skriver något sen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards