Alla inlägg under maj 2008

Av Gabriella - 24 maj 2008 19:14

Ja nu är jag hemma efter att ha varit på birsta med Jonas. Hittade två jättefina gardiner på Jysk som kommer bli perfekt i den nya lägenheten :) Sen så köpte jag en ny maskara och morsdags present såklart :) Sen till min lilla älskling köpte jag fem st 2 liter coca cola, så nu hoppas jag att han blir glad :) Ska snart gå och köpa pizza, känner inte för att ställa mig och göra någon mat. ikväll blir det bara till att kolla på tv och ta det lugnt och ikväll kommer älsklingen hem :) Ser jag framimot. Nej nu måste jag gå, pizzan är snart klar :D

Här kommer det jag har shoppat :D

Av Gabriella - 24 maj 2008 14:23

Så här ser jag ut:

Linne: Gina tricot

Linne: H&M

Shorts: H&M

Skinnjacka: Cubus

Skor: skokanonen

Av Gabriella - 24 maj 2008 12:31

Klev upp vid kvart i nio och sen var det bara att åka iväg till pappa för att sälja tidningarna. Tjänade över tvåhundra kronor idag :) Och så lysta solen, så lite färg fick man säkert :D heh. Ska snart fixa mig och sedan blir det birsta, ha inte handlat någon morsdagspesent (A) Men har varit så mycket i skolan, så nu tänkte jag åka iväg. Så ska göra mig klar nu, lägger in en dagens klädsel sen och det jag har köpt. Ska även kolla på en bikini också :) Ha en bra dag i solen, för det ska jag ha :D

Av Gabriella - 23 maj 2008 16:12

Nu är man hemma från skolan, slutade för en timme sen men det första jag gjorde var att tog något att äta :) Sen hamnade jag här :D Heh. I kväll blir det lungt, ska bara vara hemma och kanske köpa något gott tilltugg för jag tänkte kolla på någon film sen och förmodligen blir det tv :) Det är väl talang ikväll? Måste kolla, för det är ju alltid lika roligt :P Sen så vet jag inte, ska gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp imorogn, ska jobba. Nu ska jag kolla runt lite på olika sidor :) Ha en bra fredagskväll alla

Av Gabriella - 23 maj 2008 08:58

Idag har jag på mig:

Jeans: Cheap Monday

Linne: H&M

Linne: Gina tricot

Skor: Skopunkten

Av Gabriella - 23 maj 2008 08:56

Hinner inte skriva så mycket för snart måste jag sminka mig och sen springa till bussen. Som sagt så har jag försovit mig. Började för en halvtimme sen vilket betyder att jag kommer missa idrotten. Finns inte en chans att jag kommer dit innan vi slutar. Ja det är första gången sen jag började gymnasiet som jag försover mig, så jag tro att en gång gör inget. Men jag har ju inte min rätta mobil heller, kan vara därför jag inte vaknade. Ajja, nu måste jag skynda mig.

Av Gabriella - 22 maj 2008 23:24

Vet inte vad det är med mig just nu, kan verkligen inte sova. Satt på en film innan jag skulle gå och lägga mig men det gick inte så bra. Ha nyss sätt klart den, Alvin och gänget, någon som har sätt den? Gruva mig så mycket ska upp sex imorogn för att hinna duscha eftersom jag var så lat ikväll för att hoppa in i duschen, ångra nu att jag inte gjorde det. Älsklingen var förbi förut för han hade glömt brandkläderna, smartisen min :) Saknar hans närhet i sängen, det kan va därför jag inte kan sova :/ Men nu måste jag ta och försöka så jag orka upp imorogn. sov gott!

Av Gabriella - 22 maj 2008 21:24

Har haft lite mycket att göra sen jag kom hem från skolan, men jag var ju inte hemma förs efter sju. Så det var lite drygt att komma hem så sent. Men det är ju tur att kvällsöpett finns ibland, speciellt när man ligger lite efter ;) Men som sagt. Älsklingen var hem en sväng och myste lite och så berättade han att vi kanske kommer få en hund :) Ialla fall tills hans mamma hittar ett hem åt den, blev så glad :) En långhårig tax, så få se när den lillen dyker upp då.

Nu ska jag ta och duscha och sedan blir det sängen för min del så jag orka upp imorogn, bruka va så trött nu för tiden. Så därför är det bättre att komma upp i tid. Eller ska jag duscha imorgon och sova nu :P Fic beslutångest nu få se hur jag gör. Känner inte för att hoppa in i duschan nu men egentligen inte imorogn heller :P Hah.

Ni få gärna slänga in en kommentar så man ser vad det är för folk som besöker här :) Skulle vara roligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards