Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Gabriella - 3 maj 2008 14:54

Nu är jag snart klar, ska åka och hämta älsklingen på jobbet, sen ska vi hem en snabbis så han får byta om och så sen blir det grillning hos pappa :D Så gott, älskar verkligen och grilla, det finns verkligen inget bättre :D Så nu måste jag skynd mig innan jag ska hämta älsklingen. Sen ikväll när jag kommer hem så måste jag plugga som jag skulle göra idag men jag följde med pappa på birsta ist (A) Hha, inte bra. Men jag tro jag kommer hinna endå :D Få se om jag skriver något sen annars få alla ha en trevlig kväll :)

Av Gabriella - 3 maj 2008 08:29

Jag har varit vaken sen sju, skulle skjusta älsklingen till jobbet. Men när jag kom hem så somnade jag om :D Skönt. men nu är jag uppe igen :) Håller på att äta lite frukost ska snart åka till pappa för att sälja tidningen. sen när den är klar måste jag hem och plugga, så jag vet inte när jag kommer hinna uppdatera bloggen nästa gång. Har så mycket att göra just nu :/ Men jag lovar att någon gång under dagen/kvällen :D Men nu måste jag äta och sedan åka så jag hinner :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards