Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Gabriella - 16 maj 2008 23:25

Nu åkte precis Emelie och Linnea hem, och jag ska snart till mamma men jag måste vänta till syster kommer med hjälmen för en kompis till henne ha lånat den. Och just nu är det ishocky på tv vilket man måste se. Stå ett noll till Kanada just nu :( Och jag har haft en trevlig kväll med tjejerna, tog lite bilder med Linneas digitalkamera eftersom jag har min hos mamma :P Så jag lägger in dom imorogn efter jag har fått dom :D Nu ska jag göra mig klar för snart kommer syster och sedan blir det sova så fort hockeyn är slut :D Sov gott alla och hoppas ni har haft en underbar kväll <3

Av Gabriella - 16 maj 2008 16:05

Nu har jag precis städat lite i lägenheten och diskat upp den stora diskhögen som stod där. Egentligen vare Andreas som skulle göra det, men tydligen inte. Kom hem från skolan för en stund sen, är klar med min film nu ska nu har jag bara portoflion att göra klar, vilket lär ta ett tag :P Sen så nu ska jag åka till mamma en sväng och sedan ikväll kommer Linnea och Emelie förbi :) Ska bli skoj. Skriver något ikväll!

Av Gabriella - 16 maj 2008 10:03

Orkade inte kliva upp när klockan ringde, så jag log kvar jättelänge sen var det bara att ta på sig gympakläderna slänga i sig lite frukost umgås lite med mamma och sedan gå till bussen. Var hur mycket folk, dom fick stå redan från gångviken. Vilket är långt till stan. Sen så missade jag bussen som jag skulle ta till Åkersvik. Så möte jag Erika som också hade missat bussen så vi gick tillsammans. Sen möte jag Sofia och Lissie vid busshållplastsen för dom väntade på mig :) Så gick vi till idrott och på idrotten hade vi fotboll :D Vårat lag vann :D Hah. nu ska vi snart gå och ha svenska. Skriver något sen om jag hinner :) ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards