Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Gabriella - 15 maj 2008 17:16

Nu är jag hemma efter skolan, slutar kvart över fyra så det är ju ett tag. Ha börjat med min tryckportfolio nu, så nu fattar jag äntligen hur jag ska göra, vilket jag inte gjorde förut :P Hah. Sen så blir det åka till mamma för A ska iväg och kommer inte vara hemma hela helgen. Så då ska jag mysa med mamma min :) Heh. Sen så skulle vi tvätta idag, men jag orka verkligen inte. Så jag ska ist kolla om det är något skoljobb som måste göra. Ska läsa lite från engelska boken, är snart klar med den :) Nu ska jag äta något, är hungrig.

Av Gabriella - 15 maj 2008 11:42

Filmprovet i morse gick bra, lär ju få Godkänt, det kändes som så ialla fall :) Hah, sen hade vi engelska, men vi hade ingen sal för 2:orna hade nationella så dom som inte hade gjort klart grafisklayouten gjorde det fast vi inte fick (A) Jag gjorde klar den igår som ni såg :) Heh. På lunchen kom Lissie, hon tänkte vara hemma idag för hon har förmodligen pollenallergi, men då skulle jag få äta själv och då kom hon :D Snällt av henne :) Tio över tolv börjar ljud, så innan dess ska man väl sitta här i datasalen och softa lite ;) Älsklingen ha inte ringt heller :/ Vi bråkade ju lite i morse. Men jag tro han sover så han lär väl ringa sen när han vaknar :)

Av Gabriella - 15 maj 2008 07:38

Jeans: H&M

Linne: Gina tricot

Långtröja: Bik Bok

Skor: Vet inte än :P

Av Gabriella - 15 maj 2008 07:35

Ja då var det torsdag igen då, hoppas alla har sovit gott :) Det har jag gjort ialla fall, gick och la mig rätt tidigt igår för jag skulle upp sju. Måste tidigare på skolan än alla andra, vilket känns drygt. Men jag ska göra ett filmprov som jag inte ha gjort än, så då måste jag dit och göra det halv nio och det är sista chansen att göra det för annars bilr det ig på den kursen och det vill man precis inte ha :P Och så börja vi tio över tio, vilket känns härligt, man kunde fått sova en timme längre, men det är bara att åka dit fast jag inte orka. Jag och A har bråkat nu på morgonen, massa jävla skit som vanligt och sedan somnade han om så det går precis inte att lösa det nu. Men men, sånt man få ta. Ska snart iväg med bussen så jag måste fixa mig lite :P Hoppas ni får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards