Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Gabriella - 13 maj 2008 16:42

Kom nästan precis hem från skolan, fick skjuts av älsklingens kompis, fast han var ju också så klart med :) Dom skulle till parken nu för att fixa med ljudgrejer och sånför dom hade varit på birsta och fixa lite sånt :P Håller på att äta något nu, för mamma kommer snart och hämta mig, ska följa med och kolla på systers match, ville själv följa med :) Tycker det är så roligt att kolla på, bruka annars inte gilla att kolla på fotboll, men min syster är så duktigt och det är alltid lika roligt att se :) Så nu måste jag skynda mig så jag är klar tills mamma kommer för sen blir det stressigt :P hah.

Av Gabriella - 13 maj 2008 10:48

Nu på morgonen har vi haft nationella i matte, gick väl sådär, svarade på alla utom en som jag inte fattade en skit på :P Men nu kom jag på hur jag skulle göra (A) hah. Sen så åkte jag hem, vilket jag är nu :D Vi börjar tjugo över ett igen och jag orkade inte ha hål i flera timmar så jag kunde åka hem :D Vilket känns bra, älsklingen har inte klivit upp än, men han kommer väl sova en stund till. Var ju vaken hela natten han :P Känns som en önodig dag idag, men jag måste ändå tillbaka till svenskan och historian. På Svenskan ska bara dom som inte har redovisat få göra vilket man vill se:D För det är någora som ha gjort en film :P Sen på historian måste man va med, för vi ska snart ha ett stort prov, så man vill ju inte missa någon lektion :P Nej nu ska jag ta något och äta och sedan blir det väl lite mys med älsklingen tills det är dags att gå till bussen :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards