Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Gabriella - 11 maj 2008 21:00

Ikväll har jag inte gjort så mycket, börja på min berättelse som vi ska skriva på historian sen så har jag väntat på att älsklingen ska höra av sig vilket han inte ha gjort och sen visar det sig att han ligger hemma hos sin mamma och pappa och sover, så få se om han dyker upp, vilket jag inte tro. Blir så less att han aldirg kan höra av sig utan man måste alltid sitta och vänta :S Ajja, ha precis duschat och ska snart krypa ner i sängen. Imorogn blir det en jobbig dag. Sov gott!

Av Gabriella - 11 maj 2008 15:27

Nu har jag kommit hem efter en stressig dag, därför dålig upptadering. Men först i morse delade jag ut tidningarna och sedan kom jag på att jag ville gå och kolla på min lillasyster i kyrkan, för det var konfimation idag också, men det var typ bara gudstjänst. Och då fick jag fart, klockan elva skulle det börja, så det vart väldigt stressigt. Kvart i elva var jag hemma och då skyndade jag mig in i duschen och sedan tog jag bara på mig något och åkte. Jag kom till kyrkan och då ser jag dom är på väg in så jag halvspringer dit och så går jag med hela konfimationståget in, hah :P Måste ha sätt jättefult ut, kommer där med prästen, för det var hon som gick sist :P Och sedan när allt är klar åker vi till mormor och fika lite och sedan vidare till gångviken för att gratta Tomas som fyllde år igår :) Och nu är jag äntligen hemma efter denna stressiga dag :) Ska snart börja plugga och sedan vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Andreas har inte ringt något heller så jag har inte en anning om när han kommer hem. Men nu ska jag ner och titta lite på tv innan jag ska börja plugga :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards