Alla inlägg under april 2008

Av Gabriella - 18 april 2008 10:00

Nu är det äntligen fredag, så härligt :D Idag klev jag upp tjugo i sju och fixade till mig lite, orkade inte sminka mig och så eftersom vi har idrott första timmen :P Möte sedan Lissie på bussen när jag byte i stan, sedan träffade vi Sofia, så vi gick tillsammans till idrotten :) Idag hade vi gym, fast jag och Lissie orkade inte vara där så länge :P Så vi gick och lekte med dom andra i klassen :P  haha, kom precis tillbaka till skolan, väntar på att svenska ska börja. Vilken den snart gör. Och igår beställde jag nintendo wii till mig och älsklingen :D Längtar tills det kommer, heh :D Men nu är det dags att kila på lektion, skriver något sen. Har även matteprov idag :P Så få se hur det går. Hah :D Älsklingen har fortfarande inte fått något internet :/ Så jag kan bara skriva när jag är på skolan, så drygt.!

Av Gabriella - 17 april 2008 14:16

Nu sitter jag på min sista lektion, har lite brottom att skriva detta inlägg för vi börja snart :P Och jag måste gå tio i tre för jag ska ha utveckligsamtal tre. Få se hur det går, tro det går bra för jag har sköt mig :D Heh, sen ikväll blir det plugga, för jag har prov imorogn också :P Känns som man har prov varje dag nu. Men nu måste jag sluta, kan tyvärr inte skriva något ikväll eftersom Älsklingens internet inte funka :S

Av Gabriella - 17 april 2008 11:20

Igår blev det ingen skrivning i bloggen, för älsklingens internet har försvunnit och vi får förmodligen tillbaka det nästa vecka hoppas jag :) Idag försov jag mig duktig som jag är :P Och så hade vi nationella på morgonen, så jag var lite stressad. Vaknade tjugo i åtta och bussen som jag måste ta för att hinna gick åtta. Så jag hann inte ens fixa mig :S Men jag hann till nationella ialla fall :D Så det var ju bra, gick väl sådär på engelska nationella, skulle skriva en uppsatts :P Hah. Sen hade vi en lång rast, så jag, Lissie och Sofia gick på stan sen skulle jag köpa något att äta så hittade jag inte plånboken :S Så den ligger förmodligen hemma, så ajja :P Ska snart ha ljud prov :P Kan det mesta tro jag så det går nog bra :D Nu ska jag göra ett foto prov. kan inte skriva när jag kommer hem så jag skriver lite mer sista lektionen :P

Av Gabriella - 15 april 2008 16:38

Nu är man hemma igen efter en låg skoldag. Hah :D Har gått rätt fort ändå. Mamma hämtade mig, för hon slutade samtidigt som mig typ, och hon var väl lite småsur :/ Hah, men hon blir nog på bättre humör får jag hoppas på :P Har också varit och handlat lite :) Älsklingen är hos Emelie och Danne och hjälper dom och jag ska snart ta och börja plugga. Kommer bli ljud och foto nu tills det är dags att dra till moster. För älsklingen skulle hjälpa Rasmus med mopeden. Få se hur länge vi blir där. Men klockan nio börjar ds, sesongsprämiär och det måste man ju bara se :D Hah, men nu måste jag börja plugga så jag hinner med allt. Är så mycket nu :(

Av Gabriella - 15 april 2008 09:24

Förlåt, man hann inte skriva i morse, för oftast är det väldigt stressigt för min del speciellt att hinna med bussen :P Hah. Eftersom jag måste kliva upp så tidigt, och det är så jobbigt. Tar för lång tid innan jag kommer upp ur sängen och sen blir det lite stressigt :P Hah, men nu är jag på skolan och sitter på datakunskapen, har precis gjort klar min presentation, trodde inte jag skulle hinna, för jag hade inte ens gjort hälften när lektionen började :P Men nu är jag klar och väldigt nöjd med den. Haha :D Sen har vi engelska, jag och Sofia ska försöka gå och låna en ny engelska bok eftersom den vi lånade inte alls var något bra :P Hha. Men nu är jag klar och det är dags att sluta :D Skriver något sen om vi sitter vid någon dator :P

Av Gabriella - 15 april 2008 00:26

Kom nyss hem från Emelie och Danne, gick dit efter jag sätt på Desperet housewife, vilket som var hur bra som helst :) Är så glad att det har börjat igen. Men hur som helst så har jag varit där sen tio typ och kom nyss hem. Tur att man har sovmorgon imorgon :) Vilket som ska bli skönt :D Hah. Pluggade lite när jag var hos Emelie och Danne, har snart läst klart Alladin texten, återstår bara att se filmen ;) Hah. Så jag har ägnat tiden bra åt fast jag har varit där :D Hah, älsklingen följde inte med hem :/ Han skulle hjälpa Danne och sätta upp den sista väggen, dom håller på att bygga en vägg mellan vardagsrummet och köket ifall jag inte ha sagt det :P och älsklingen är ju så snäll så han kommer väl hem om en timme elr så :( Vill att han ska vara hemma med mig nu, saknar honom i sängen redan :( Andra dagen nu jag få gå och lägga mig utan han för att han är där och fixa hela tiden, fast han egentligen är ganska trött nu, för han har varit där hela dagen. Men mne, ska ta och krypa till sängs nu :) God natt!

Av Gabriella - 14 april 2008 21:33

Nu kommer det bilder nedan för på borgan :D Hah, hon är så söööt ;) Det gick bra idag på ridningen, tycker så synd om henne för hon blir så lätt svettig och då vill man inte ta i lika mycket heller, och så hade hon gått en lektion innan mig så hon var redan lite svettig och på slutet trodde jag hon skulle ramla ihop, gud vad hon andases tungt och då tyckte jag mer synd om henne :) Sen skjustade mamma hem mig till en tom lägenhet för älsklingen är och hjälper Emelie och Danne med lägenheten, som dom håller på att renovera, ialla fall köker och hallen och så ska dom slå upp en vägg så köket känns mer ensamt :P För just nu sitter det ihop med sovrumet/vardagsrummet. men det blir nog fint :D Ska ta och plugga lite nu om jag orka, hah :D Sen blir det sängen så man orka upp imorogn, ingen sovmorgon har vi heller :/ God natt!

Av Gabriella - 14 april 2008 17:25

Nu är man hemma efter en lång skoldag, slutar tjugo över fyra idag och bussen går vid kvart i fem hem. Så det är ganska drygt :P Tänkte upptatera bloggen lite på lektion, men jag hade så mycket annat. Såg att bloggen; Viungamammor.blogg.se är en fekj och nu är den borttagen. Trodde inte hon skämtade om det, så jag blev jätteförvånad, men det är ju väldigt moget att hitta på som hon har gjort hur man får barn och massa sånt :S Förstår liksom inte hur man kan vilja lägga ner tid på att sitta och ljuga :S Ajja, sen en sak på bussen som jag blir så less över är att vissa folk är så ego att dom inte kan flytta in sig ett sätta så alla får sitta i bussen. Idag var det några som fick stå pga att folk inte kan maka in sig ett sätta :S Och speciellt när bussen är packad av folk. Ajja, nog om det nu :P Har precis ätit lite, ska ta det lugnt nu och smällt maten innan mamma kommer och hämta mig för idag är det ridning :D Och vi ska tydligen hoppa idag :D Så skoj, och jag ska ha Borghild (Borgan) Hon är hur bra som helst :P hah, lite roligt namn. Nu kanske många undra hur jag vet det, men Evve, min kompis, hennes lillasyster rider vid fyra tro jag det är och Evve bruka följa med henne och då bruka hon se vilken häst man ska ha :D Så idag blir det en toppendag på ridningen :D Hah. Nu ska jag kolla lite på tv. Skriver när jag kommer hem, och så lovar jag att lägga upp en bild på Borghild när jag kommer hem så får nu se hur hon ser ut ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards