Alla inlägg den 14 april 2008

Av Gabriella - 14 april 2008 21:33

Nu kommer det bilder nedan för på borgan :D Hah, hon är så söööt ;) Det gick bra idag på ridningen, tycker så synd om henne för hon blir så lätt svettig och då vill man inte ta i lika mycket heller, och så hade hon gått en lektion innan mig så hon var redan lite svettig och på slutet trodde jag hon skulle ramla ihop, gud vad hon andases tungt och då tyckte jag mer synd om henne :) Sen skjustade mamma hem mig till en tom lägenhet för älsklingen är och hjälper Emelie och Danne med lägenheten, som dom håller på att renovera, ialla fall köker och hallen och så ska dom slå upp en vägg så köket känns mer ensamt :P För just nu sitter det ihop med sovrumet/vardagsrummet. men det blir nog fint :D Ska ta och plugga lite nu om jag orka, hah :D Sen blir det sängen så man orka upp imorogn, ingen sovmorgon har vi heller :/ God natt!

Av Gabriella - 14 april 2008 17:25

Nu är man hemma efter en lång skoldag, slutar tjugo över fyra idag och bussen går vid kvart i fem hem. Så det är ganska drygt :P Tänkte upptatera bloggen lite på lektion, men jag hade så mycket annat. Såg att bloggen; Viungamammor.blogg.se är en fekj och nu är den borttagen. Trodde inte hon skämtade om det, så jag blev jätteförvånad, men det är ju väldigt moget att hitta på som hon har gjort hur man får barn och massa sånt :S Förstår liksom inte hur man kan vilja lägga ner tid på att sitta och ljuga :S Ajja, sen en sak på bussen som jag blir så less över är att vissa folk är så ego att dom inte kan flytta in sig ett sätta så alla får sitta i bussen. Idag var det några som fick stå pga att folk inte kan maka in sig ett sätta :S Och speciellt när bussen är packad av folk. Ajja, nog om det nu :P Har precis ätit lite, ska ta det lugnt nu och smällt maten innan mamma kommer och hämta mig för idag är det ridning :D Och vi ska tydligen hoppa idag :D Så skoj, och jag ska ha Borghild (Borgan) Hon är hur bra som helst :P hah, lite roligt namn. Nu kanske många undra hur jag vet det, men Evve, min kompis, hennes lillasyster rider vid fyra tro jag det är och Evve bruka följa med henne och då bruka hon se vilken häst man ska ha :D Så idag blir det en toppendag på ridningen :D Hah. Nu ska jag kolla lite på tv. Skriver när jag kommer hem, och så lovar jag att lägga upp en bild på Borghild när jag kommer hem så får nu se hur hon ser ut ;)

Av Gabriella - 14 april 2008 11:43

Nu är det måndag igen, och jag sitter på skolan och har foto. Hann inte skriva i morse eftersom jag var så stressad med att hinna med bussen :P På fotolektionen har jag och Ida fotot olika grejer med samma föremål :PHha, vi var så duktiga :) Nu har vi lagt in dom och gjort klart uppgiften :D Känner mig nöjd. Om en liten stund har vi lunch och då blir det ica formodar jag :D hah, som vanligt ungefär då ;) Men nu kan jag inte skriva så mycket mer just nu för läraren blir svin sur om han ser mig sitta och blogga, hah :P Skriver sen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards