Alla inlägg den 3 april 2008

Av Gabriella - 3 april 2008 18:12

Nu är jag hemma hos mamma, orkade inte åka hem :P För Andreas skulle på hockeyn och så och då skulle jag få äta själv så då ringde mamma och frågade om jag ville komma och äta. Och det gjorde jag. Men det blev ingen hockey för Andreas, för han ligger hemma och är sjuk :/ Hoppas han blir bättre. Vi åt för en stund sen, pannkaka :D Gott gott, nu ska jag kolla lite på tv tills hockeyn börja och sen blir det åka hem och sova :D Skönt :)

Av Gabriella - 3 april 2008 11:58

Hann inte i skriva i morse innan jag skulle iväg, klev upp typ tjuo över åtta och min buss går fem i nio. Så det var en stressig morgon, förstår inte varför jag är så trött på morgonen för, fast jag går och lägger mig tidigt. Heh, älsklingen ringde vid åtta och kolla om jag hade kommit upp, vilket jag inte hade gjort :P heh. Saknade honom i morse, han bruka alltid ligga så lugnt och stilla medans jag stressa på. Heh. När jag kom till skolan möte jag Sofia och så gick vi på engelska. Där trännade vi för nationella som vi ska ha på tisdag, vill inte :S Hatar engelska, hoppas det ska gå bra :) Nu ska vi snart ha ljud och sen grafisk, slutar vid kvart över fyra idag, lååååångdag. Skriver när jag kommer hem :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards