Alla inlägg den 27 april 2008

Av Gabriella - 27 april 2008 22:31

Nu är snart denna söndag över vilket betyder skola på måndag. Säger bara lycko min lillasyster som är ledig hela veckan :P Men jag går bara två dagar :P


Idag har jag väl inte gjort så mycket, varit mest hos pappa och tagit det lugnt. Blev bjuden på mat där, Sussie köttgryta, gott :D Sen åkte min lilla pappa på jobbet och kvar blev jag och Sussie som satt och umgick, kollade på tv och så. Sen åkte Sussie på macken och kom hem med lite gotta ;) Hah. Så det var varit en bra dag och en bra kväll :D Hah. Nu ska jag snart sova så jag orka upp imorogn ;) Sov gott!

Av Gabriella - 27 april 2008 12:54

Jobbigt att kliva upp imorse, kom precis inte upp när väckarklockan ringde :P Så jag kom väl till stallet 45 min försent. Men det vikigaste va ju att jag kom ialla fall :P Hah. Mockade skit gjorde vi, så jävla tråkigt. Men jag gör hellre de än att betala 400kr :S Som tur är det bara en gång om år som vi ska göra de, så nu dröjer det ett år till innan det är dags :P Sen vid åtta åkte jag hem till pappa och fikade lite innan det vad dags att gå ut med tidningarna :) Fick alla sålda idag :D Vilket som var jättebra, för tjänade bra idag :D Över två hundra kroner på en och en halv timme :D hah. Sen for jag en sväng till farfar, för han köpte också en tidning av mig :D Hah. Kom precis hem nu efter en lång morgon :p Ska snart duscha och sedan ska jag väcka älskling som ligger och sover så mysigt i sängen bredivd :P Sen ska jag åka till pappa igen ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards