Alla inlägg den 7 april 2008

Av Gabriella - 7 april 2008 15:22

Hejsan alla bloggläsare, hoppas ni mår bättre än mig :) För jag ligger hemma med feber och förkyld, orka verkligen inte må så här, så jag har inte varit på skolan idag :( Bara legat hemma och sovit, hoppas på att det ska gå över. Men än så länge har det inte gjort det. Det känns som huvudet håller på att explodera när som helst, så jag orka egenliten inte sitta här, men jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg idag så alla vet varför jag inte ha skrivit så mycket. Ikväll blir det ingen ridningen heller :( Och vi skulle ha hoppning, vilket jag älskar. Men så går det när man är sjuk. Så fort mamma slutar skulle hon komma förbi med alvedon, för just nu är det tomt på det. Men nu ska jag gå och vila lite, skriver nog inget mer, för det kommer ändå inte hända något roligt ikväll utan bara att jag ligger i sängen och mår skit :P Heh, hoppas ni får en trevligare måndgaskväll :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards