Alla inlägg den 21 april 2008

Av Gabriella - 21 april 2008 21:02

Nu är jag hemma igen efter ett tufft ridpass :P Åkte moppe till stallet, men det gick tyvärr inte så bra, för tydligen har jag fått punka, haha :P Så papap skulle kolla på det imorogn, blir så less. Har verkligen sätt framimot att få köra moppe nu. Men det är inget att göra åt. Idag gick det superbra på ridningen :D Hade Zarina, och det är en av mina favorithästar, fast hon är lite smårädd men det går :D Hah, men tyvärr så hade jag inte med min mobil, för den låg hemma på laddning så jag kunde inte ta en bild på henne och lägga upp. Så idag får ni inte se hur fin hon är :P men ska ta en bild nästa vecka så ska ni få se :D Hah. Nu ska jag göra iordning lite fika sen så blir det nörda framför tv och sedan kanske jag far och hämta älsklingen på jobbet, men det är inte säkert. Han skulle ringa om han ville ha skjust hem. Sen blir det sängen så jag orka upp imorogn :D God natt!


Här nedan för är det ialla fall en bild på en underbar häst som jag annars bruka rida, nämligen Hilda :D

Av Gabriella - 21 april 2008 16:06

Nu sitter jag på min sista lektion, vi slutar om tio min :D Så snart är det inte långt kvar :D Känns så segt att sluta tjugo över fyra, är hemma vid fem :P Nu sitter jag och hoppas på att älsklingen kom iväg till jobbet så han inte ligger och sover hemma när jag kommer, för då blir jag inte glad. Glömde berätta hur gullig han var i morse :) Han hade gjort fika till mig när jag vaknade som stod frame på bordet och sen hade han städat hela lägenheten, jättefint var det. Och så hade han inte sovit något heller :/ Vet inte varför, ska prata med han sen när han kommer hem om det. Men nu ska jag göra klart det sista innan det är dags att åka hem :) Och ikväll är det ridning och så ska jag åka moppe dit :D För mamma ställde på den idag :D Så det ska bli hur roligt som helst :D Skriver något sen :)

Av Gabriella - 21 april 2008 08:31

Nu är man på skolan, hha :P Börjar egentligen tio över tio, men jag ska ha prov i matte och min mattelärare sa att jag skulle göra det idag halv nio. Så nu sitter jag, Lisse och Sofia här i datasalen på våran skola för Tomas sa att vi skulle ha det här, man han har inte dykt upp :S Så jag smsade han, haha :P Jaja. Ska leta efter han nu för jag vill göra provet idag. Sen så efter vi gjort provet kanske vi dra hem till Sofia och sover :D Är så trött, hah. För vi börja om en timme och 40 min, så det känns så onödigt att sitta här eftersom man kunde ligga och sova nu :D Hah. Men ska kila nu ja, skiver något sen :)+

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards