Alla inlägg den 26 april 2008

Av Gabriella - 26 april 2008 22:11

En dålig uppdatering idag, har inte suttit så mycket vid daton. Här kommer ett kort inlägg om min dag, för sen måste jag i säng för jag fick reda på att jag måste vara på stallet imorogn klockan sex :S I morse så sålde jag tidningar som jag redan har skrivit, sen for jag hem och duschade och väckte älsklingen innan jag åkte tillbaka till pappa, för han hade inte klivit upp när jag var hemma :P Och när jag kom dit var farfar och Silver, en hund, där :D Jättetrevligt hade vi. Sen bjöd pappa och Sussie mig på mat, och när pappa for och jobbade åkte jag hem till lägenheten, skulle handla lite mat så det fanns tills imorogn för sedan resten av kvällen spenderade jag hos mamma, eftersom älsklingen jobbar :D Kollade på körslagen och somnade gjorde jag :P hah, Så jag är väldigt trött.  Få se hur det går att kliva upp imorogn, måste i säng nu så jag orka upp. Hoppas ni alla ha haft en trevlig fredagskväll :) Sov gott!

Av Gabriella - 26 april 2008 12:07

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och sålt tidningen :) Det gick ganksa bra idag, fick fem stycken kvar :) Väntar på att pappa ska kliva upp så jag kan fika med han, börja blir hungrig efter en och en halv timmes arbete :P Hah. Sen ska jag gå hem till älsklingen och väcka honom så han kommer upp till jobbet ;) Sen idag har jag ingen anning om vad jag ska göra, men kommer fördmodligen på något :D Skriver sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards