Alla inlägg den 24 april 2008

Av Gabriella - 24 april 2008 21:30

Nu är jag hemma efter en trävlig helg :) Träffad några kändisar som jag har umgås med mycket förut :P hah. men jag hade verkligen trevligt, och det var ju det viktigaste. Men med Thea har man aldirg tråkigt kan jag lova :P Hah, vi kanske ska ses i helgen med, vilket som kommer blir roligt :D Hah. Längtar redan ;) Nej nu måste jag ta och krypa till sängs så man kommer upp imorogn :D Sov gott alla!

Av Gabriella - 24 april 2008 17:57

Nu är jag hemma efter två lektioner, eller det var ett tag sen jag kom hem men internet har inte funka :S Som vanligt! Hah, är hos mamma nu :) När jag kom hem hade mamma gjort mat, vilket som är ovanligt, sen gjorde jag läxan tills imorogn eftersom annars fick jag inte gå ut :P Och nu ska jag snart ut i det härliga vädret, för jag ska va med Thea. Ska blir roligt, så länge sen man träffade henne. Vi ska vara på gården, länge sen man var där, lär ju träffa lite folk :P Hah. Men nu ska jag göra mig klar, ska möta henne om fem min. Få se om jag skriver något mer ikväll :D

Av Gabriella - 24 april 2008 10:52

Idag hade jag sovmorgon :D Så skönt, börjar tio över tolv, och sen har vi bara två lektioner idag. Men dom är så långa :P Så jag slutar kvart över fyra :P Klev upp vid halv tio, för jag skulle göra layouten i grafisk som jag inte har hunnit gjort i veckan, hah:P Men nu är den klar ialla fall så det känns bra. Ska gå och borsta tänderna nu sen måste jag kila till bussen som går halv tolv. Tur att det gick en motorvägsbuss annars så går min buss nu :P Hha. Men skriver något när jag kommer hem :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards