Alla inlägg den 2 april 2008

Av Gabriella - 2 april 2008 22:15

NU har man kommit hem efter simningen med mamma, moster och Sofia :) Hah, vi har alltid lika roligt, mamma simmar iväg snabbt med sin snygga badmössa på sig :D Efter simmar Sofia lugnt, men idag kom hon senare. Och sen sist simmar jag och moster och vi surrar på som vanligt :P hah, mamma hinner alltid varva oss ungefär 3 gånger för vi simmar inte lika snabbt som henne :P Vi bruka simma 50 längder eller 40 min, men på 40 min hinner man 50 längder :P heh. Sen efter vi simmat klart sitter vi alltid och bubblar en stund innan det är dags att gå upp och duscha. Ofta bruka mamma alltid hitta något att bli upprörd för, men nu var det ett tag sen hon kunde hålla sig lugn :) Och det är ju bra. hhe :P Har hunnit gjort klart min grafiska layout också när jag kom hem :D Så den ska jag ha med mig imorogn, vad duktig jag är, nu är det bara några grejer kvar som jag har missat att ta igen. men det ska jag göra nästa vecka :D Nu ska jag ta och fika lite innan det är dags att krypa ner i sängen, tänkte vara duktig ikväll och komma i säng vid elva, för älsklingen ska inte sova här i natt :/ För han börja tidigt imorgon så han sover hemma hos sin mamma. Så det kanske gå bättre ikväl, vem vet :P men nu är smörgåsarna klar, så nu ska jag sluta. God natt!

Av Gabriella - 2 april 2008 16:34

Nu är man hemma efter en lång dag i skolan, elr så långa var de inte :P Slutade tio över tre, men vi fick sluta tio i tre :D Så jag tog tre bussen till älsklingens jobb för att hämta nyckeln hem, annars hade jag fått stått här utanför och vänta tills han kommer hem. Sen var jag och handlade lite och på bibliotoket och lånade en bok :P Ska snart diska bort alla disk, hur mkt som helst känns det som, sen ska jag göra lite mat tills älsklingen kommer hem för annars får han stressa så mycket. Ja och sen vid sju ska jag till simningen med mamma, moster och Sofia :D Ska bli skoj, känns att man inte har simmat på ett tag, hhe :P Mne nu ska jag ta itur med diskne, skriver när jag kommer hem från simningen :)

Av Gabriella - 2 april 2008 10:00

Hann inte skriva imorse för jag var så trött så jag kom inte upp förs klockan var kvart över sju och min buss gick åtta. Så jag hade det lite stressigt. Förstår inte varför jag är så trött varje morgon, men det är jag. Jag är ialla fall nu på skolan, ha precis haft svenska. Där kollade vi klart på Bröderna Grimm och den var rikigtit bra, vilket jag trodde att den inte skulle vara. Nu har vi datakunskap, alltså det är så tråkigt så man håller på att somna, så man sitter och gör allt man inte borde göra :P hah, det gör ialla fall jag :) Och läraren är så vimsig, ibland förstår nog inte han själv vad han pratar om, så det är ganska roligt att försöka lyssna på vad han ska säga när han inte verka veta det själv :P hah, hur som helst så ska jag söka efter bilder nu till något grejs som vi ska göra. Skriver sen när jag kommer hem:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards