Alla inlägg den 5 april 2008

Av Gabriella - 5 april 2008 22:04

Ikväll har jag myst med pappa och Sussie :) Vi har kollat på tv, och så såg vi nyss på körslagen, har aldrig hört talas om den :P Men det var riktigt bra, hah :D Mår fortfarande inge bra :/ Känns som jag ska dö när som helst, ha så jävla ont i huvudet och så. Hoppas det går över snart, hatar verkligen vara sjuk :/ Älsklingen ringde för en stund sen, han var hemma nu, men jag glömde fråga hur det gick (A) Hah, men jag glömde bort det eftersom jag hade fullt upp med att förstå vad han sa. HAh :P Är lite trög av mig ibland. Nu ska jag ner och kolla på en film sen blir det sängen för min del så jag får bort allt det hemska :S Och så ska jag ut med tidningen imorogn också, få se hur det går :P Ajaj, nu är det filmdags :D Hoppas alla har haft en härlig lördagskväll :)

Av Gabriella - 5 april 2008 14:51

Nu är man hemma i lägenheten :) Ha pluggat lite historia, ska bara fixa till lite små detaljer sen är jag klar :D Heh, duktig jag är. Ska snart duscha lite och ta på mig lite snygga kläder, sen vid fyra halv fem ska jag fara till pappa och äta där och så ska jag sova där ikväll :) Det ska bli roligt, länge sen man låg i sin stora säng som jag har där :P hah, men nu ska jag ta och fixa mig. Få se om jag skriver något ikväll. Annars blir det bara umgås med pappa och Sussie och sen sängen :)

Av Gabriella - 5 april 2008 11:18

Hann inte skriva så mycket igår, men jag åkte till mamma en sväng på ikvällen och kollade på film med hon och micke :D Sen for jag hem till älsklingen som ville att vi skulle sova hos hans mamma och pappa igår ikväll, så vi tog moppen dit med allt godis som älsklingen hade varit iväg och köpt. Vi kollade på film och så tills det var dags att sova :)

I morse klev jag upp vid åtta, skulle ta moppen till pappa för att dela ut tidningarna, men moppen ville inte starta så jag ringde hem till älsklingen och hans pappa svara så han skulle komma ner och hjälpa mig, men vi fick inte igång den. Då kom någon granne och hjälpe till och så fick vi ladda batteriet, sen kom älsklingen. Till slut fick han igång moppen och jag hade brottom hem, för tidningarna skulle komma om några min. Så kom jag hem till pappa, hade inte ätit någon frukost elr något, så jag åt lite grann och sen gick jag runt och väntade på att dom skulle komma, men inga tidningar kom. Så jag ringde till aftonbladet, och då var dom försenad med 5 timmar :S Så det blev ingen utdelning idag. Men men, ska fara hem och fixa till mig nu, byta till lite fina kläder och så :D Skriver något senare :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards