Alla inlägg den 13 april 2008

Av Gabriella - 13 april 2008 20:13

Förlåt för en dålig uppdatering idag. Men jag har inte haft någon dator. För igår kväll for jag och älsklingen till hans mamma och pappa och sov där, för han skulle upp och jobba och så gick det ingen buss vid den tiden så du bruka vi göra så :P Eftersom hans mamma och pappa bor tio minuter från hans jobb :) Idag klev jag upp vid elva, då kläde jag på mig och jag sen till mamma (tar bara en kvart) för vi skulle på birsta en sväng :) Heh. Jag köpte två par stolar som vi ska ha till ett matbord, så det ska bli skönt. Förut åt vi på vardagsrumsbordet, vilket som var drygt :P Sen köpte jag diskmedel och lite sånt:P Blev en snabb shopping, sen for vi hem till mamma och segade framför tv medans lillasyster var på träning. Sen for vi till mammas kille och käkade där, han gör så god mat eftersom han jobbar som kock så är han jätteduktig när det gäller mat :D Kom hem för ett tag sen, men jag var tvungen att plugga, har mycket att göra i veckan :P Ska snart plugga lite foto grejer som jag ska ha prov på imorogn:P Hah, få se hur det går. Nu ska jag på shell och handla lite godis så jag orka plugga klart hela kvällen :P Men nu har jag inte tid att sitta något mer. Blir säng tidigt också ikväll så man orka upp imorgon :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards