Alla inlägg den 19 april 2008

Av Gabriella - 19 april 2008 17:34

Nu är jag hos mamma:) När jag kom hem till lägenheten förut så duschade jag och fixade mig lite. Och så när jag står och duschar kommer älsklingen in och skrämer mig, fan vad rädd jag blev, trodde jag skulle skita ner mig. Men jag är ju väldigt lättskrämd av mig, och därför tycker älsklingen att det är så roligt :P ajja, sen så kom min lilla mamma och hämtade mig, för det gick inga bussar inte förs fem i sju, och då var det lite sent. Eftersom jag skulle äta och så här :D Micke ska göra tacos, gott:D Heh, kommer vara här hela kvällen, för älsklingen ska jobba ikväll, och jag tycker inte om att vara själv :P NU ska jag kolla lite på tv. Skriver sen något elr imorogn :D 

Av Gabriella - 19 april 2008 13:08

Ja nu på morgonen har man varit ute med tidningarna :) Klev upp vid åtta ungefär :P Har varit så skönt väder nu på morgonen, vilket det fortfarande är så det har bara varit trevligt att varit ute med tidningarna :) Och folk är ju så trevliga, ett stort plus till mina köpare :D Testade stegräknaren idag på mobilen, skulle testa och kolla hur många steg jag tar medans jag är ute med tidningarna. Och det blev ju ganska många :P Över 10 000 steg ungefär :D hah, så det var ju inte dåligt ;) Nu ska jag snart dra hem till lägenheten, sitter fortfarande hos pappa :D Fast dom är inte hemma :P Men nu ska jag göra mig klar och sen ta en promenad hem :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards