Alla inlägg den 18 april 2008

Av Gabriella - 18 april 2008 23:39

Nu har vi äntligen fått tillbaka internet :D Hhe, hann inte skriva sista lektionen heller, för vi satt aldrig vid någon dator :P heh. Ikväll har jag inte gjort så mycket, efter jag och älsklingen hade ätit middag somnade jag framför tv, var så trött efter en tuff vecka med nationella i engelska och en massa prov, det tar på krafterna märker jag :P Sen när jag äntligen klev upp så gick jag och älsklingen till Emelie och Danne, där gjorde vi precis inte så mkt :P kollade lite på hockeyn och sånt, jag spelade på älsklingens telefon :P Hah, hämtade också ut min nya mobil efter skolan, eftersom den har varit inne på lagning :D Känns skönt att ha den tillbaka :D hah, ha verkligen saknat den. Nu ska jag ta något och fika, sen blir det sängen för min del, så jag orka upp imorogn för att gå ut med tidningarna :D Hah. God natt!

Av Gabriella - 18 april 2008 10:00

Nu är det äntligen fredag, så härligt :D Idag klev jag upp tjugo i sju och fixade till mig lite, orkade inte sminka mig och så eftersom vi har idrott första timmen :P Möte sedan Lissie på bussen när jag byte i stan, sedan träffade vi Sofia, så vi gick tillsammans till idrotten :) Idag hade vi gym, fast jag och Lissie orkade inte vara där så länge :P Så vi gick och lekte med dom andra i klassen :P  haha, kom precis tillbaka till skolan, väntar på att svenska ska börja. Vilken den snart gör. Och igår beställde jag nintendo wii till mig och älsklingen :D Längtar tills det kommer, heh :D Men nu är det dags att kila på lektion, skriver något sen. Har även matteprov idag :P Så få se hur det går. Hah :D Älsklingen har fortfarande inte fått något internet :/ Så jag kan bara skriva när jag är på skolan, så drygt.!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards