Alla inlägg den 22 april 2008

Av Gabriella - 22 april 2008 21:01

Nu är allt klartvättat, väntar bara på att allt ska torka, vilket ta en evighet. Egentligen slutar tvätttiden nio vilket är nu, men kläderna få hänga kvar ett tag till för dom är verkligen inte torra, så ska hämta dom efter DH. Nu har jag precis sätt klart på UB och det är så bra, älskar verkligen tisdagar nu igen sen Ugly Betty började :D hah. Snart så är det dags för DH och det är precis lika bra :P Nedanför kan ni se bilder om hur tvättstugan se ut, inte så fräsht precis :P hah, men nu börja DH och så ska jag ta något att fika, börja bli hungrig. Skulle också ha pluggar ikväll men det har jag inte hunnit så få ta det imorogn :P Nu resten av kvällen blir det tv, läsa engelska bok och sova :D Och så kanske lite mys med älsklingen när han kommer hem :D Hah, men nu börja det och man får ju inte missa något ;) God natt!

Av Gabriella - 22 april 2008 16:48

Nu är man hemma efter en lång dag i skolan, hah:P Ska snart börja tvätta, och det är alltid lika tråkigt. Innan jag satt mig här har jag sortera tvätten så det ska gå lite snabbare. Men alltså det finns inget värre än att tvätta och speciellt här där maskinerna är så jävla seg och så är torkrummen dom sämsta jag varit med om. För ofta när våran tvätttid är slut är inte många plagg torra så vi måste hänga upp dom överallt i lägenheten. Och så tar det ett dygn innan dom torka, så det är verkligen jättejobbigt. Och så finns det två tvättmaskiner ta ungefär en timme för varje och så finns det ingen torktummlare vilket som också är sämst för nu måste man hänga upp alla underkläder och det tar en evighet :S Ajja, nu börja snart min tvätttid och jag måste ta en smörgås innan jag börja, är så hungrig. Och så måste jag gå och handla mat också, vilket jag känner att jag verkligen inte orka, men älsklingen är inte hemma, han jobbet, och så måste jag ju äta något idag :P ahh. Men nu ska jag ta något lätt att fika innan det är dags att tvätta. Skriver något ikväll!

Av Gabriella - 22 april 2008 08:28

Ja idag hann jag inte heller skriva innan jag skulle till skolan :P Men så är jag på skolan och tänkte uppdatera den lite :P Hade väldigt brottom i morse, ville verkligen inte kliva upp, men det fanns ingen återvändå det var bara att hasa sig upp och fixa till sig innan det var dags att gå till bussen :p Sen träffade jag Mia på bussen :) Så vi satt och pratade lite sådär, och sedan möte jag Sofia efter en lång väntan på henne :P Hah. Hon är alltid lika seg på morgonen, men det gjorde inte så mycket, för jag satt ute och väntade på henne och det var så härligt :D Nu ska datakunskapen börja, förstår fortfarande inte varför vi ska ha det, lär mig ändå inget nytt :P Hah! Men nu börja lektionen, och jag ska tydligen göra prov idag :O hah. Få se hur det går ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards