Alla inlägg den 28 april 2008

Av Gabriella - 28 april 2008 22:30

Ridningen gick kanonbra idag :D Hade Hilda, som egentligen heter Borghild :) Hah, vi hade en konstig bana som vi skulle hoppa och det vart massa strul och krockar men till slut fikc vi till det :D Så det kändes jättebra :) Egentligen skulle jag ha en häst som heter Regina, men jag och Evve byte. Sen när jag var på väg hem svängde jag förbi min kära pappa och kollade hur det var med han sen for jag hem till älsklingen, fast han var inte hemma :P Hah. Efter en stund ville älsklingen ut och åka moppe och då var det bara att följa med :P Vi åkte förbi han syster, som fyller 19 år idag :D Så grattis till henne, sen for vi hem :D Kom nästan precis hem, ska krypa till sängs nu men ville bara uppdatera bloggen lite snabbt :P Sov gott!

Av Gabriella - 28 april 2008 17:30

Nu är jag hemma efter en lång dag, slutar tjugo över fyra och då tog jag bussen till nacksta för att hämta ut moppen :P Gick bra att köra hem den, men det var lite drygt för det går så segt :P hah. Nu sitter jag och laddar med risgrynsgröt, för jag hinner inte stå och göra någon avanserad mat för jag ska på ridningen om en stund :) Tydligen idag ska vi ha markarbete :D Och för dom som inte vet de så är det en förberedelse innan hoppningen nästa vecka :D Hah. Vet inte varför det heter så, men så är det:) Så nu ska jag fortsätta äta min gröt sedan packa duschagrejerna och sen är det dags att fara :D Skriver sen :)

Av Gabriella - 28 april 2008 11:31

Nu är det måndag igen vilket betyder en ny skovecka, men denhä veckan kommer bli bäst :D För vi går bara idag och imorogn sen är vi lediga :DYes! Hann inte skriva något i morse eftersom jag hade lite brottom, skulle också köra in moppen på service i nacksta och så ville den inte starta, blev så less. Så jag fick skynda mig och väcka älsklingen som låg och sov. hah :P Så han blev jättesur men han skyndade sig upp för att hjälpa mig. Tog kortare tid att köra till naksta, tog bara en halvtimme :D Sen så tog jag bussen till skolan och byte sedan om, lägger upp en bild när jag kommer hem :) Nu sitter jag på fotolektionen, har precis gjort klart mitt bildspel, nu väntar jag på att alla andra ska bli klar sedan ska vi redovisa de :P Men skriver något sen om jag hinner :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards