Alla inlägg den 1 april 2008

Av Gabriella - 1 april 2008 21:35

Nu är man hemma igen efter en åktur med moppen till Emelie och Danne. Jag och älsklingen orkade inte sitta hemma när det var så fint väder så vi drog till hans syrra efter vi ätit :) Det var jättegott med tacos, förstår inte hur det kan va lika gott varje gång :p Hhe, hos Emelie och Danne gjorde vi precis inte så mycket, kollade på när Danne skulle få till tv-dosan som dom hade köpt på birsta dag men det gick inte så bra för han :P Och sen när Emelie skulle försöka så lyckades hon :P Jätteroligt att se, sen for jag och älsklingen på ok innan dom stänge och handlade lite gotta som vi ska trycka i oss nu till en film :) Efter det blir det sängen så man orka upp imorogn :D Sov gott alla och hoppas ni har haft en bra kväll :)

Av Gabriella - 1 april 2008 17:21

T-shirt, vit - gina tricot

Tub top, svart med knappar - gina tricot

Skinnjacka, svart - Cubus

Stumpbyxor, mörkblå, H&M

Skor, svarta - din sko

Av Gabriella - 1 april 2008 17:10

ja nu är man hemma från skolan :) Men det var ett tag sen vi slutade, men jag skulle förbi älsklingens jobb och hämta nyckeln annars kom jag inte in i lägenheten för min har timråbo, för dom ska fixa en innedörr till oss, för man hör så väl ut :P Sen har jag varit på affären och handlat mat för i kväll, ska bli tacos :D Gott säger bara jag, men det var jag som fick bestämma och jag ville ha det :D Heh. Sen har jag städat lite och plockat upp alla mina kläder som ligger lite överallt, hah jag är duktig på att slänga saker överallt :D Nu ska jag snart ta itur med disken, det känns som det är hur mkt som helst. Men jag lovade älsklingen att jag skulle göra det innan han kommer hem och så finns det inte så mycket glas heller :P Så jag ska ta och göra det nu och sen ska jag börja lite smått med maten tills älsklingen kommer hem. Han är väl hemma runt sex skulle jag tro :D Heh. Skriver ikväll om jag hinner :)

Av Gabriella - 1 april 2008 08:09

Lite stressig morgon så jag hann inte skriva, kom precis till skolan och vi börja om tjugo min så jag tänkte att jag skulle skriva lite nu :P Missade bussen imorse gjorde jag också, den kom fem min förtidigt :S Men men, så jag fick ta motorvägsbussen så jag kom in till stan 10 min tidigare. Heh :P men som tur är så kommer en del i klassen tidigare så man har någon att umgås med :) Idag så är det 2 år sen jag och älsklingen träffas :) Är på glad att jag har hittat en sån underbar pojk som han :) Heh, första timmen nu har vi datakunskap, men det är så jävla tråkigt, fatta inte varför vi ska ha det :P Och så är det så lätt så det blir tråkigt. Vem kan inte lägga in en text i ett skrivdokument, dom verka tro att vi är så tröga :P Heh, men nu kommer snart lärare :P Skriver något under dagen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards