Alla inlägg den 8 april 2008

Av Gabriella - 8 april 2008 12:44

Nu har man kommit upp på bena, ätit lite frukost och tagit alvedon. Känns som man bara äter det hela tiden, men men. Har fortfarande ont i huvudet :( Annars hade jag nog gått på skolan idag, men det säger ifrån. och så känns det lite onödigt om jag ska åka dit och sen blir det bara sämre så måste jag hem nästan på en gång. För jag orka egentligen inte sitta vid daton heller, men skulle kolla en grej så då tänkte jag uppdatera min blogg. Ska snart krypa ner hos älsklingen igen och sova så mycket jag bara kan, men det känns redan att jag sovit för mycket :/ Så det är svårt att somna på kvällarna. Tro också jag ska slå på en film, vet inte rikigt vilken jag vill se, men vi har så många så någon måste det finnas :) Skriver nog inget mer sen heller, för det blir nog bara massa prat om hur jag mår, vilket som kanske inte är så roligt :P heh, hoppas alla andra mår bra :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards