Alla inlägg den 29 april 2008

Av Gabriella - 29 april 2008 23:51

Egentligen borde jag ha gått och lagt mig för länge sen, men jag kan inte sova. Känner inte för att vända på dygnet nu dom här tre dagarna vi har lov :P Så få hoppas att jag börja bli trött så jag kan krypa ner hos min älsklingen som jag och la sig väldigt tidigt idag :) Hah. Ikväll har jag tvättat och kolla på tv. Älskar tisdagars program mellan 20.00-22.00 :D Alltid lika bra. Men nu ska jag försöka sova, tänkte kliva upp lite tidigt imorogn och gå en skön morgonpromenad ifall det är sol :D Sov gott!

Av Gabriella - 29 april 2008 18:35

Jeans - cheap monday

Linne - Gina tricot

Tröja - H&M

Skor - skopunkten

Av Gabriella - 29 april 2008 17:15

Nu är jag hemma igen, men vi slutade tidigt idag än vad vi borde :D hah. Hade nationella på morgonen i engelska, gick väl sådär, hoppas på ett godkänt ialla fall :) Sen hade vi lunch vilket bestod av en sallad och kakor som jag och Sofia köpte på ica :D Love ica ;) Sen hade vi en soft mattelektion och sedan tjugo minuter historia, fick en hemma uppgift som vi skulle göra så han gick bara igenom den :) Slutade vid halv två ungefär :P Hah. Tog bussen till nacksta för att hämta morbrors moppe som jag lämnade in i morse, mycke moppefarande nu :P Hha. men det var skönt, va inte lika kallt att köra hem som i morse ;) Sen har jag fullt med moster till Njurunda för att hämta Rasmus som va hos sin tjej :) Nu ska jag ta något och äta, håller också på att tvätta, och det är alltid lika tråkigt :P

Av Gabriella - 29 april 2008 07:24

Lite brottom på morgonen så jag hinner inte lägga upp någon bild på mig :P Men kan göra det när jag kommer hem :) Ha nyss gjort mig klar och varit ute med lite skräp som skulle slängas med älsklingen. Han var vaken i morse när jag klev upp och så åt vi frukost och hade det jättemysigt. Men han lär väl ska sova snart, har varit vaken hela natten och städat :) lillgbben min, han hade gjort så fint :) Nej nu måste jag gå ner, för min morbro ska hämta mig. Ska nämligen köra in moppen till honom. Hah :D Skriver när jag kommer hem, kommer nog inte sitta vid någon dator idag på skolan. Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards