Alla inlägg under mars 2008

Av Gabriella - 29 mars 2008 22:38

Så nu har man precis kommit hem till lägenheten i Timrå :D Tågresan gick väl bra, men väldigt loångtråkig :P hah, och jag mår precis inte så bra, ha ont i huvudet och mår illa men det kände jag redan av i morse, men men. Om en lite stund ska jag packa upp allt så det är gjort. Älsklingen är inte hemma heller :( Han jobbar på parken ikväll och kommer hem inatt, så då får jag träffa honom, för han lovade att väcka mig :D Ja men jag ska väl gå och packa upp allt nu och hoppas på att allt bli bättre med huvudet och de efter jag fått ordning på allt ska jag sova, är så himla trött, men jag klev ju upp rätt tidigt i morse också :D hhe. Men jag skriver imorogn :) Sov gott alla!

Av Gabriella - 29 mars 2008 15:44

Nu är man tillbaka i farmors lilla lägenhet efter en shoppingrunda i vällingby, blev lite köp idag med :D heh, men vi var inte så länge där eftersom jag ska åka hem idag. Jag köpte ett linne, tights och trosor på gina tricot och så handlade jag stumpbyxor på h&m och en till liten present till älsklingen :) Men har inte hunnit tagit kort på det jag köpt, så tyvärr kommer det ingen bild. Nu ska jag snart gå och packa ner det sista, packade lite igår ikväll också :) Sen ska farmor göra lite mat så jag inte går hungrig på tåget och efter maten blir det väl lite vila framför tv innan det är dags att dra till tåg station. Och så ska jag så klart kolla så jag fått med allt :) Tåget hem får halv sju och jag är i sundsvall vid tio i tio :D Och så skulle min lilla mamma komma och hämta mig :) Nu ropar farmor att maten är klar :D Skriver när jag kommer hem och berätta om resan :) Och så får jag träffa min lilla älskling ikväll :D

Av Gabriella - 29 mars 2008 09:00

Klev upp för en stund sen, skulle hinna duscha och så innan vi ska fara iväg på den sista shoppingrundan innan jag ska åka hem. Så idag klev jag upp åtta, för vi ska fara vid typ elva. Ska kolla in nya shoppingcentrumet i vällingby :D Det har tydligen prämier i helgen, och kanske massa billiga saker :D Heh. Men nu ska jag börja göra mig klar så vi kan åka någon gång, farmor har precis hoppat in i duschen, känns lite konstigt nu när hon är hemma. är ju van att vara hemma själv :D Men det går. Ska packa lite också innan vi far, skriver sen när jag kommer hem :)

Av Gabriella - 28 mars 2008 22:16

Nu ikväll har man suttit framför tv och kollat på lets dance, men det är inte klart än :D Mne tänkte att jag skulle skriva nu under nyheterna för jag är så trött så efter lets dance blir det sängen :D Heh. Men en bra sak var att timrå vann idag :D FAN VAD BRA GRABBAR. Jag och farmor har kollat på texttv och första gången vi kollade stod det 0-2 till hv och sen vann dom med 3-2 vilken vändning dom gjorde :D Hoppas att kom kommer till final nu, att dom slå ut hv71. Men efter den här matchen står det 2-1 till timrå i matcer :D Men nu ska jag kolla klart på lets dance, hoppas på att Tina vinner :D Medans farmor hoppas på Tony, så få se vem som har rätt då :P hah, men nu måste jag skynda mig så jag inte missar något :D Tro det börja snart, hhe :P God natt då alla ihopa, skriver imorgon :)

Av Gabriella - 28 mars 2008 19:15

På bilden nedanför ser nu det jag har köpt, ifall inte alls syns så skriver jag det är. Idag blev det en till kofta, en axellös klänning, ett skärp, en present till älsklingen, knästrumpor, mörkblå strumpbyxor, en vit t-shirt, en brunkräm och en svart skinnjacka :D Ni kan annars gå in på min bilddagbok (gaabbii.bilddagboken.se) och så 28 mars, där finns alla kläder varförsig. Det tar så lång tid att lägga upp alla kläder här så jag tar en helbild här :D

Av Gabriella - 28 mars 2008 18:17

Jag nu är man hemma i farmors lägenhet efter en lång dag i kista köpcentrum :D Heh, hittade en skinnjacka som jag varit på jackt efter som jag köpte :D sen blir det en kofta till, en klänning och lite annat :D Inte lika mycket som igår, heh :P Men det var inte lika stort som där vi var idag som igår :P heh. Sen for vi på affärn efter att ha gått igenom hela kista centrum :D heh, och så hittade jag en present till älsklingen, eftersom den 1 april är det två år sen vi blev tillsammans :D När vi kom hem gjorde jag och farmor tacos, så gott :D Ha precis ätit klart och farmor sitter fastspikad framför tv, för det är glamor nu, hha :P Och det tycker jag inte är så bra. Ska snart ta kort på allt jag köpt och lägga upp för dom som vill se :D Har inte hubbit gjort de, eftersom vi var så hungriga när vi kom hem :D Mne jag lovar att lägga upp det så fort jag har tagit kort :D Så innan kvällen slut har jag hunnit gjort de :D Nu ska jag vissa farmor allt som jag har köpt :D Heh, sen blir det let's dance måste ju se vem som vinner :D Skriver något innan jag går och lägger mig :)

Av Gabriella - 28 mars 2008 11:29

Nu har man äntligen klivit upp, elr det var ett tag sen jag gjorde det :P För jag skulle duscha och så idag också :P Och så tar det så lång tid innan håret torka så då måste man klivia upp tidigare :P heh, vid nio var jag uppe på benan och sen efter jag hade duscha så kurade magen så jag gjorde iordning lite frukost :D Heh. Om en timme ska jag ta tunnelbanan och möta farmor i kista :) Så där vi ska gå en hel dag :P Men nu måste jag gå och fixa mig innan det är dags att åka, sitter i pyjamasen just nu :P heh, och så har jag inte bestämmt mig än vad jag ska ha på mig :P Men det kommer jag nog på ganska snabbt :D Heh. Men nu måste jag kila så jag hinner, skriver när jag kommer hem ikväll :)

Av Gabriella - 27 mars 2008 23:09

Nu är man hemma i farmors lägenhet igen efter en fartfylld kväll :D Hah, först så fick vi stå och vänta på tunnelbanan hur länge som helst så vi trodde att vi skulle missa uppträdandet. Sen kom det äntligen och då var det proppfullt med folk. Men vi hann som tur va :D Heh, uppträdadent var jättebra :D Den hete footloose, och Måns vad med i den :D Ja det går precis inte och beskriva man måste se den för att förstå hur bra den var :D Det var ungefär som greas föreställningen i Timrå arena för dom som har sätt den :D Fast här var det ett annat tema. Och så var det mycket dans, musik och humor. Skrattade ganska mycket ;) Heh. Sen när vi skulle hem fick vi vänta på tunnelbanan igen:S Fatta inte varför dom inte har gjort något åt de, tydligen är det ett tåg som har spårat ur mellan Alvik och Åkershov som jag skrev tidigare idag. Hoppas bara att ingen blev skadad. Nu ska jag göra mig klar för sängen, tvätta bort sminket och borsta tänderna :D Är så rädd att jag ska få hål, ha inte haft ett ändå i hela mitt liv och dom säger alltid att jag har så fina tänder :) Ajja, god natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards