Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Gabriella - 24 mars 2008 22:08

Kan börja med att det var trevligt hos moster :) Fick glass och mycket annat gott, sen så fick jag och älsklingen tips om en tjej som vi kunde lämna marsvina oss, för älsklingen orka inte ha kvar dom eftersom dom bråka hela tiden och håller han vaken hela nätterna så han ringde till henne och så for vi till henne senare och lämnade dom, men det var lite stressigt eftersom jag skulle på hockeyn, men vi han :D Efter vi lämnat marsvina hos henne skjutsade mamma mig till pappa för jag skulle åka med han och Sussie till hockeyn :) Svin bra match, men domaren var dum i huvudet fast Timrå vann ändå över HV71, så nu är det bara tre matcher kvar att vinna innan finalen :D Och det är klart dom ska dit ;) Heh. När man kom hem efter hockeyn kändes det tomt, inga marsvin vad hemma och lätt så det var riktigt tyst. Ajaj, sånt som händer, man nu om ett tag kanske jag ska få en kanin ist :D Så då blir man ju lite gladare ;) Nu restan av kvällen blir det väl sitta här och sen sängen. Men älsklingen ska väl sitta lite också :D Hhe. God natt!

Av Gabriella - 24 mars 2008 10:43

Idag klev man upp vid halv elva, sen satte man sig här :D Heh, ska väl snart gå och fika något, men det blir lite svårt för älsklingen ligger och sover så söt i soffan, så jag måste väcka honom först eftersom vi inte har hunnit skaffa något bort och stolar i lägenheten, för den är ganska liten så vi vet inte heller om det får plats :P Hah, och jag börja bli väldigt hungrig så få se hur jag gör. Kanske äter framför daton också :P Men jag bruka vara duktig på att söla och då blir älsklingen arg om jag sölar på hans dator, hah :P Men nu ska jag ialla fall försöka få upp honom så han lägger sig i sängen så jag kan äta något, magen skriker. Sen ska jag göra mig iordningen för vi ska åka och gratta moster idag :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards