Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Gabriella - 26 mars 2008 22:09

NU efter en lång tågresa på tre timmar och tjugo min så är jag äntligen i sthlm :D Farmor möte mig på stationen och vi gick på pressbyrån och köpte tunnelbanne kort till mig :D Och jag passade på att fylla på mobilen med 00 kr så jag har gratis sms igen :D Hah, älskar verkligen de att kunna smsa hur mkt man vill :D Men det är synd att erbjudandet är borta, tycker det alltid borde kosta 200kr. Men men, nu ska jag ta något och fika och sen blir det umgås lite med farmor och planera hur våra dagar ska se ut tills jag åker hem :P Heh, stackarn vad hon kommer få springa runt med mig ;D Hah, sen så blir det sängen så man orka upp imorogn och är utvilad och laddad för en lång dag. God natt!

Av Gabriella - 26 mars 2008 15:15

Nu är allt klarpackad, eller det ha varit så ett tag nu :) Heh, och så har jag hunnit diska, varit på affären med älsklingen och fikat med honom innan mamma kom och hämtade mig halv tre. Eftersom jag inte kunde ta ut pengar på handelsbanken så var jag tvungen att åka till timrå. Men men, det gick ju. Och så passade jag på att lämna tillbaka en bok som skulle vara inlämnad idag :D Kom precis upp till lägenheten hos mamma efter att ha suttit i en halvtimme och väntat på min tur på banken, jättemycket folk var det. Men nu har jag tagit ut lite pengar till sthlm :D Tåget går om exakt tre timmar nu :D Ååå, jag vill dit nu och shoppa. Saknar redan älsklingen känner jag, hur ska det nu gå i fyra dagar utan honom, hoppas jag klara mig. Men innan mamma skjusta mig till stationen så ska vi svänga in på älsklingens jobb för jag måste säga hejdå till honom en gång till :) Heh, nu ska jag äta lite och kolla på tv innan det är dags. Få se om farmor fick till daton annars skriver jag när jag kommer hem :)

Av Gabriella - 26 mars 2008 10:23

Nu har jag precis klivit upp och ätit lite frukost innan jag satte mig här :´) Heh, ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar, ska gå och fixa lite saker innan jag far till sthlm och så ska jag gå och handla till älsklingen så han klara sig här hemma utan mig, kommer kännas så tomt utan han eftersom jag sover jämt med honom. Jag kom inte ihåg när jag sov utan honom, så det är väldigt länge och det kommer kännas tomt i sängen inatt, men det är bara några dagar som tur är :) Heh, men nu måste jag kila in i duschen och fixa till mig lite innan jag ska på affären och fixa lite annat :P Och jag har inte ens packat än :O Så jag känner mig lite stressad för det med, men pappas sambo skulle komma förbi med en större resväska idag eftersom den jag fick var väldigt liten för att få plats med alla mina grejer :P hah, skiver sen innan jag far :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards