Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Gabriella - 27 mars 2008 23:09

Nu är man hemma i farmors lägenhet igen efter en fartfylld kväll :D Hah, först så fick vi stå och vänta på tunnelbanan hur länge som helst så vi trodde att vi skulle missa uppträdandet. Sen kom det äntligen och då var det proppfullt med folk. Men vi hann som tur va :D Heh, uppträdadent var jättebra :D Den hete footloose, och Måns vad med i den :D Ja det går precis inte och beskriva man måste se den för att förstå hur bra den var :D Det var ungefär som greas föreställningen i Timrå arena för dom som har sätt den :D Fast här var det ett annat tema. Och så var det mycket dans, musik och humor. Skrattade ganska mycket ;) Heh. Sen när vi skulle hem fick vi vänta på tunnelbanan igen:S Fatta inte varför dom inte har gjort något åt de, tydligen är det ett tåg som har spårat ur mellan Alvik och Åkershov som jag skrev tidigare idag. Hoppas bara att ingen blev skadad. Nu ska jag göra mig klar för sängen, tvätta bort sminket och borsta tänderna :D Är så rädd att jag ska få hål, ha inte haft ett ändå i hela mitt liv och dom säger alltid att jag har så fina tänder :) Ajja, god natt!

Av Gabriella - 27 mars 2008 17:47

Nu är man äntligen hemma i farmors lägenhet efter en shoppingdag i sthlm :D Vi har varit på drottninggatan, särgeltorg, och i gallerian :D Så snygga kläder jag har hittat, är hur nöjd som helst med allt jag har köpt :D Och det gick ju åt en hel del pengar, men jag har ju massor kvar tills imorogn :D heh, kommer en bild på det jag har köpt, om man inte ser så skriver jag det nu :D Jag har köpt ett par vita jeans, vit linne, vit kläning, en svart kläning, svart t-shirt, en ny plånbok, en tröja, en grå kofta, ett par stumpbyxor, en kjol och en t-shirt som sitter ihop och så en lång grå kofta :) Sen var det inge mer idag :D hah, få se vad man kommer hem med imorogn då :P Måste också berätta en jätterolig grej :P hah, farmor skulle köpa tulpaner på hötorget och så prutade hon, vilket som inte är så ovanloigt :P hah, tulpaner skulle kosta 35 men hon prutade till 30 och sen fick jag en jättefin ros av han som farmor hade prutat av och så ville farmor också ha en och det fick hon :P hah, sen när vi skulle åka hem så gick det väldigt segt för mellan Alvik och Åkershov hade ett tåg spårat ut, hoppas bara att ingen gjorde illa sig. Nu om en stund ska jag fixa mig lite, för jag och farmor ska på footloose ikväll :D Har inte en anning om vad det är, så det ska bli spännande, men alla säger att det är jättebra. Det ända jag vet är att de är som en musikal, och jag tycker om sånt :D Såg greas i sommaras och det var jätteroligt och bra gjort :D Måns ska tydligen vara med i musikalen som vi ska se ikväll, fast honom har jag redan träffat, kort på, fått en atugraf och en kram :D hah, lite stolt. Men det är bäst att man börja kolla ut vad man ska ha för kläder på sig :P har inte en anning, hha :P Så jag ska gå och göra det, skriver ikväll om vi inte kommer hem för sent :)

Av Gabriella - 27 mars 2008 09:40

Klev upp vid nio idag, duschade och så innan jag satt mig vid daton :) Ska snart äta lite frukost och börja göra mig klar, för klockan ett ska jag möta farmor, så jag har gått om tid på mig :) Heh, sen blir det shopping som bara den idag :D Ska bli jätteskoj och gå och kolla i affärer och sånt, känns jättelänge sen man var här senast. Vi ska gå i innestan idag har jag bestämmt :D Heh, för där finns dom bästa affärerna tycker jag ;) Men nu ska jag få i mig lite frukost och sånt, och jag har inte ens bestämmt vad jag ska ha på mig :O Så det måste jag också kolla ut, så få se vad det blir :D Skriver när jag kommer hem efter en shopping dag :D Och så saknar jag älsklingen jättemycket :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards