Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Gabriella - 25 mars 2008 23:20

Nu är älsklingen äntligen hemma och mobilen är klarladdad att använda nu :D Heh, så älsklingen har hjälpt mig med alla inställningar och sånt ;) Heh, sen har jag packat till sthlm men upptäckte att resväskan var för lite så Sussie skulle komma förbi med en större imorogn :D Tur att hon hade tid, annars vet jag inte alls vad jag hade gjort :P Hah, så imorogn far man till sthlm ska bli så roloigt :D Men jag kommer att sakna älsklingen så mycket, men jag är hemma igen på lördag så det blir bara några dagar :) Heh. Nu innan sängen ska man väl mysa lite med älsklingen och kolla på tv, kanske någon film ;) Sen blir det sängen så man orka upp imorogn och hinna fixa allt innan tåget går :) Heh. Men nu ska jag krypa ner och mysa lite med älsklingen, god natt!

Av Gabriella - 25 mars 2008 18:48

Så här ser den ut :D

Av Gabriella - 25 mars 2008 18:42

Nu är man hemma i lägenheten igen efter en lång dag på birsta. Jag och älsklingen åkte vid typ elva. Och först var vi på media markt och köpte en mobil till mig :D Så nu är jag jätteglad för det ;) Sen var vi ner på birsta city och kollade på lite grejer till älsklingen. Han köpte en ny vårjacka, en tröja och en ny keps och sen köpte han sminkborttagningsmedel till mig och en ny halsduk. Tack älsklingen :) Sen for vi hem vid två för älsklingen skulle jobba, så jag for till mamma en sväng och blev bjuden på vofflor där :D Jättegott :) Sen efter en stund skjutsade mamma hem mig och nu sitter jag här :P Har precis hätt min nya mobil på laddning och den skulle ligga i 12 timmar så den får jag börja använda imorogn, vad sur jag blir :P Hah, men den är ialla fall här hemma nu :D Men nu ska jag kolla på tv elr kanske plugga, vilket jag inte orka :P Men det måste de också. Skriver något sen!

Av Gabriella - 25 mars 2008 09:49

Nu så har man äntligen kommit upp ur sängen, hah :P Men klockan är precis inte så mkt :P Men jag klev upp vid nio för ajg skulle duscha och fixa mig för jag och älsklingen ska en sväng på birsta vid elva :D Och mitt hår såg så äckligt ut igår innan jag gick jag la mig så jag bestämmde mig för att jag skulle duscha innan vi far på birsta imorogn :P Tänkte inte komma dit med fett hår precis ;) Nu ska jag väl snart äta lite frukost, men innan de måste jag gå och handla mjölk för det är slut, men det är precis bredvid här affären ligger så det tar inte så lång tid :D Sen ska jag fixa mig och väcka älsklingen så vi kan fara :D På bista ska vi kolla på en ny telefon till mig som älsklingen ska köpa :D Du är så snäll gubben :D Så få se om det blir att vi köper den idag, jag hoppas :D För jag vill ha den innan jag åker till sthlm och jag åker imorogn :P haha, men vi ska iallafall titta på en idag :D Nu skriker magen att den är hungrig så jag måste palla mig till affären nu så den få i sig lite mat :D skriver nått när jag kommer hem från birsta :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards