Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Gabriella - 21 mars 2008 18:42

Nu är man hemma efter en trevlig påskmiddag hos mammsen:D Micke hade lagat så god mat, och så klart åt man för mycket :P haha, så när jag kom hem så var man fortfarande mätt. Älsklingen har nyss dragit till parken, han skulle hjälpa en kompis med disot elr vad det var. Så nu är man själv, ska ta det lugn ikväll. Kolla på en film som jag fick låna av micke :D Och så lämnade älsklingen lite pengar så jag kunde gå och köpa lite godis att smaska på ikväll :D Snällt av honom ;) Heh, men nu ska jag kila på shell och köpa lite gott och sen blir det dega framför tv och kanske lite dator om jag orka :P hah, börja få lite ont i huvudet :( Ajja, nu ska jag gå innan jag hamnar i soffan och inte orka resa mig :P haha.

Av Gabriella - 21 mars 2008 10:52

Idag vaknade jag vid halv nio, av att jag fick massor av mms av pappa, farmor och Sussie :D HAha, jättesöta var dom. Sen klev jag upp och plockade undan kläderna som låg över hela lägenheten, och sen tänkte jag dammsuga, men då vaknade älsklingen och va skitförbannad (A) Så jag får väl göra det när han har klivit upp, när nu det blir :P Men ska väl snart börja göra mig klar så jag slipper stressa sen, ska hem till mamma på påskmiddag :D Så bli trevligt ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards