Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Torsdag

Av Gabriella - 27 mars 2008 17:47

Nu är man äntligen hemma i farmors lägenhet efter en shoppingdag i sthlm :D Vi har varit på drottninggatan, särgeltorg, och i gallerian :D Så snygga kläder jag har hittat, är hur nöjd som helst med allt jag har köpt :D Och det gick ju åt en hel del pengar, men jag har ju massor kvar tills imorogn :D heh, kommer en bild på det jag har köpt, om man inte ser så skriver jag det nu :D Jag har köpt ett par vita jeans, vit linne, vit kläning, en svart kläning, svart t-shirt, en ny plånbok, en tröja, en grå kofta, ett par stumpbyxor, en kjol och en t-shirt som sitter ihop och så en lång grå kofta :) Sen var det inge mer idag :D hah, få se vad man kommer hem med imorogn då :P Måste också berätta en jätterolig grej :P hah, farmor skulle köpa tulpaner på hötorget och så prutade hon, vilket som inte är så ovanloigt :P hah, tulpaner skulle kosta 35 men hon prutade till 30 och sen fick jag en jättefin ros av han som farmor hade prutat av och så ville farmor också ha en och det fick hon :P hah, sen när vi skulle åka hem så gick det väldigt segt för mellan Alvik och Åkershov hade ett tåg spårat ut, hoppas bara att ingen gjorde illa sig. Nu om en stund ska jag fixa mig lite, för jag och farmor ska på footloose ikväll :D Har inte en anning om vad det är, så det ska bli spännande, men alla säger att det är jättebra. Det ända jag vet är att de är som en musikal, och jag tycker om sånt :D Såg greas i sommaras och det var jätteroligt och bra gjort :D Måns ska tydligen vara med i musikalen som vi ska se ikväll, fast honom har jag redan träffat, kort på, fått en atugraf och en kram :D hah, lite stolt. Men det är bäst att man börja kolla ut vad man ska ha för kläder på sig :P har inte en anning, hha :P Så jag ska gå och göra det, skriver ikväll om vi inte kommer hem för sent :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 6 juni 2008 22:33

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men jag tyckte inte det blev något roligt sen jag inte kan ladda upp några mer bilder, vilket kosta en massa pengar. Så jag har bytt till blogg.se så nu hittar ni mig på http//gbila.blogg.se så gå gärna in där. Börja...

Av Gabriella - 2 juni 2008 10:42

Nu är jag vaken, eller det var ett tag sen. Har duschat och plockat bort alla kläder som ligger över allt, eller ialla fall nästan alla. Orkade inte plocka något mer så jag satt mig här en stund. Men jag ska städa och så innan jag ska ta bussen till ...

Av Gabriella - 1 juni 2008 21:35

Nu har jag precis kommit hem till lägenheten efter att ha varit hos pappa och myst lite ;) Håller på att lägga in alla bilder, men tyvärr har jag fullt där så jag kan inte lägga in någora bilder här. Utan besök min bilddagok ist :) Gaabbii.bilddagbok...

Av Gabriella - 1 juni 2008 17:03

Vet inte vart jag ska börja :P Men igår möte jag upp Sofia och Lissie vid bergsåker sedan åkte vi till Sofias moster och grattade henne som fyllde år. Vi fick mat och massa sånt, jätttetrevligt :) Sen åkte vi till Sofias stuga, hennes föräldrar hade ...

Av Gabriella - 31 maj 2008 11:27

Glömde skriva att min lilla älskling kom igår och sov hos mig, först skulle han inte göra det så han viste att han kom upp för han ska på innebandy avslutning och så passa jag på att tälta :P hah. Men nu har jag inte tid att skriva något mer utan jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards